עקיבא, ניחמתנו: "אתה הולך איתי" - חסידיניוז

עקיבא, ניחמתנו: "אתה הולך איתי"

מאת: יוסי אשרי | ה׳ בניסן ה׳תשפ״א (18/03/21) 12:37 | שירים חסידיים | הדפס הדפס

עקיבא, אחד היוצרים הבולטים של העת האחרונה, מתקרב עוד יותר לאלבומו השני "אל תעזבי ידיים". עקיבא תורג'מן הוא מוזיקאי יוצר כמעט בן 30, נשוי ואב לשלוש. חי ביפו, במקור ממשפחה מוזיקלית מדימונה, בנו של ראש ישיבת דימונה הרב דוד תורג'מן, חלק ממשפחה של אחד עשר נפשות ובהחלט מרגישים זאת ביצירה שלו.

את שירו האחרון שחרר אך לפני מספר שבועות "רק עוד רגע", והוא זוכה להשמעות רבות בתקשורת הישראלית לגווניה. קודם לכן התבלט עם "אל תעזבי ידיים" ו"פשוטים", כמעט המנונים עם מיליוני השמעות בסה"כ. כעת, רגע לפני חזרת עולם התרבות לפעילות הוא מספק שיר מרגש "אתה הולך איתי", בלדה מסתלסלת עם קליפ שצובט בלב יפהפה שצולם בדרום, המקום בו נולד וגדל עקיבא, שצילם והפיק יעקב אסרף ו"סולם יעקב".

המילים והלחן שכתבו עקיבא, אבי אוחיון, נתן גושן ומתן דרור, יחד עם קולו העדין והמיוחד של עקיבא מספקים חוויית האזנה שנוגעת בנפש ומנחת את הלב, שכך כך זקוק לזה כעת.

"האהבה שאני מתפלל עליה, היא כזו שמחבקת את כל החלקים שבחיים", אומר עקיבא, "אהבה, ששמחה ברגע הזה ולא מפחדת מהקמטים שהזמן עוד יביא. כזו שמסתכלת לאתגרים בלבן של העיניים שמרגישים בה בית, כזו שמביאה נחמה אמיתית".

עם פתיחת עולם התרבות, יופיע עקיבא ברביעי הקרוב (24/03) בזאפה הרצליה, ובחוה"מ פסח בזאפה ירושלים.

לחצו PLAY להאזנה לשיר

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים ממוצע: 4.51
Loading...

תגיות: , , ,


תגובות (63)

  1. מה זה משנה עכשיו הגיב:

    אין עליך

  2. יובל הגיב:

    אני חושב שהשירים יפים אבל צריך להבין שבהשקפה תורנית הם לא מאה אחוז בסדר ולפעמים מאה אחוז לא בסדר, אני לא מבין מה קרה לאנשים פה ששכחו שיש לנו הלכה ולפיה אנחנו הולכים, אם כתוב שאסור שירי אהבה אז אסור, אם כתוב שלשיר על הנשמה מותר אז מותר, מה שכן בעייתי זה הקליפים שלהם שהם מאה אחוז לא תורנים ונוגדים את רוח ההלכה וזה גובל בחילול השם ח"ו

  3. פרטי הגיב:

    עקיבאאאאא התותחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

  4. א.ר הגיב:

    התמכרתי…
    משמיעה בריפיט ומתרגשת כל פעם מחדש
    ללא ספק אחד השירים היפים ביותר ששמעתי

  5. אפרת הגיב:

    מושששששששששששששששש

  6. רחל הגיב:

    פשוט. עצוב. אין לי מילה אחרת. היום רק השירים שיש בהם אהבה נוגעים ללב.לא!!!! יש לנו הלכה! בני אדם! תתעוררו! אסור לשמוע שירי אהבה! זה משו כ"כ פנימי!
    ולכל אלה שאמרו שזה לנשמה וכו.. יש לי מילה אחת לענות לכם. חרטה!!!! הוא רוצה לכתוב שירי אהבה! מאוד רוצה! אבל.. הוא דתי. אז הוא חשב מה נעשה? אה נכתוב שירי אהבה ונכתוב שזה לנשמה ואז הכל מותר. אז תקשיב טוב! טעות בידך!
    1. אנשים שומעים את זה, וזה נשמע שיר אהבה, אני רוצה לראות כמה אנשים שמעו תשיר הזה ושבו על הנשמה שלהם, וכמה חשבו על בנים ובנות.
    2. הקליפ ב"ה!! לא מצורף פה, אבל מי שראה יעיד שזה שיר אהבה, בעדינות אני יגיד שיש שם בעל אישה שרואים אותם שם מתחבקים, ישנים ביחד, מלטפים אחד את השני וכו…
    אז עקיבא, חלאס!! לעבוד על כולם!! זה לא שיר לנשמה!
    מי שמסכים איתי שיכתוב…

  7. חבר של הרבה שהם לא 100 הגיב:

    הכי טוב זה שירי אהבה

  8. פלוני הגיב:

    אני מצד אחד מסכים איתךך
    אבל מצד שני לפי ההלכה גם אסור שיהיה אינטרנט אז למה יש לך אינטרנט???
    ולפי ההלכה צריך לדון לכף זכות!!
    ולפי ההלכה אסור לדון את האדם עד שתגיע למקומו
    ועוד אלף ואחד דברים…
    אז….. אין עליך בעולם עקיבא…
    ומי שלא מעוניין לשמוע את השירים שלך שלא ישמע…

  9. מיכל הגיב:

    שיר מושלםםםםםםםםםםםםםםםם
    אין עליך 🙂
    ולגבי מה שאמרתם אני חושבת לפי דעתי שזה שיר סבבה
    מי שרוצה שישמע ומי שלא רוצה שלא ישמע זה לא חובה לשמוע

  10. ל הגיב:

    אם לא בעלך לשמוע אל תתתתתתשששששמממממעעעעעעיייייייי

  11. מ הגיב:

    וואי וואי תקפתם את הבנאדם, כל אחד יכול להגיב מה שהוא רוצה לפי דעתו.
    וכל אחד ישמע שירים לפי רמתו הרוחנית.
    עקיבא תורג'מן לא הזמר שהכי מתאים לחרדים, הוא זמר לדתיים, ולחרדים לא מאודדד חרדים. להם זה כן בסדר.

  12. מנחם הגיב:

    איפה כתוב בדיוק שזה שיר שמדבר על הנשמה? עקיבא אף פעם לא כתב על השיר הזה שהוא על הנשמה, את זה אתה החלטת וחבל שזה מה שאתה בוחר להסתכל בשיר, אם אתה לא רוצה אתה לא חייב לשמוע את השירים, ומי שכן שישמע וגם, דבר נוסף, על פי הלכה, אין שום בעיה שבעל ואישה ישנו ביחד יתחבקו וילטפו אחד את השני , אם לא נוח לך מבחינת ילדים קטנים אז זה משהו אחר אבל אין בזה בעיה, ודבר שלישי ואחרון: איפה כתוב בהלכה שאסור לשיר שירי אהבה ? אם תביא לי ציטוט ומקור ניצחת( בקטע הזה). שיהיה לך אחלה שבת, וחשוב לזכור שהכל כמובן באהבת ישראל ואין לי שום כוונה לפגוע בך. שבת שלום.

  13. יהודיה פשוטה הגיב:

    כל אחד כבודו במקומו מונח. לא מזלזלת חס ושלום. אבל ביהדות אין מושג של שטח אפור. יהודי תמיד במצב של או עליה או ירידה, כמו ציפור, שאו שהיא עולה או שהיא יורדת, הדאיה שלה במשך שניה. יהודים, תתעוררו!!
    אין לנו הרבה זמן, זרקו תשטחים האפורים ותתקרבו לאבאאאאאא שבוכה בלילות.
    כי שיבוא המשיח גם את וגם אתה רוצים שהוא יריח ממכם ריח של קדושה ולא של— שטח אפור או שירים על הנשמה, על השמש, על הלבנה, על האמא, או על אישה.

השאר תגובה

תוכן תגובה