- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

איציק דדיה חדש לימי הרחמים והסליחות – "רק אמונתי"

"רק אמונתי", אינו רק שיר, זה בעצם שיעור מוסר מוזיקלי, המילים מתברר, לא נכתבו ע"י כותב מילים מקצועי. "יש כאן מסר מאוד חזק וברור", אומר איציק דדיה, "ואין סיכוי שתנחש מניין לקוחות המילים 'רק אמונתי אל תיקח ממני'…״

מתברר שמי שכתב את המילים לשיר הוא אבי הילדים שנהרגו באסון מירון. בעת ההלוויה עמד סמוך לגופות שלהם ואמר "השם נתן והשם לקח, את בניי לקחת ממני, למעשה – את הכול לקחת ממני. רק את אמונתי אל תיקח ממני!". 

כששמע המלחין אלי זריה את הדברים המרגשים, הוא התקשר מיד אל דדיה ואמר שחייבים להלחין את מילות החיזוק ולהקליט מהם שיר. אחרי שעה כבר השיר נשלח לעיבוד. "החלטנו להמתין לראש חודש אלול בכדי להעביר את המסר המרגש הזה, בדיעבד, זה יצא טוב כי המצב בעולם לא פשוט בכלל. המון אסונות המון שנאה, כאוס ועוד…".

מאחורי השיר אותו כתב אלי זריה עומד ארגון תהילת נאוה, שאוסף נשמות שבורות פיזית ונפשית ומעניק להן לא רק מזון פיזי, אלא גם רוחני. 

והנה הקורונה דופקת בדלת מחדש: שוב סגרים ושוב אין הופעות, וכאילו התמונה חוזרת על עצמה ופוגעים לנו בפרנסה. ללא ספק השמיים מדברים איתנו וחייבים להתעורר. מה כבר נשאר לנו ?רק האמונה. אבל מה יהיה אם גם את זה ייקחו מאיתנו? 

רק אמונתי אל תיקח ממני!

"רק אמונתי" | מילים ולחן: אלי זריה | עיבוד והפקה מוזיקלית : יאיר & אייל שריקי

לחצו PLAY להאזנה לשיר