אהרן רזאל מרגש: "מועד קטן דף ז" - חסידיניוז

אהרן רזאל מרגש: "מועד קטן דף ז"

מאת: יוסי אשרי | כ״ה בשבט ה׳תשפ״ב (27/01/22) 14:08 | שירים חסידיים | הדפס הדפס

אהרן רזאל לא מפסיק להפתיע. בימים אלה ממש החלו לומדי הדף היומי ללמוד את מסכת 'מועד קטן' וכבר משחרר אהרן שיר- סיפור – יצירה בשם 'מועד קטן דף ז'! כל מי שהספיק לשמוע, נשאר עם דמעה ומוכן להעיד שזו עוד יצירת מופת מעולמו היצירתי של אהרן רזאל. 

בסינגל החדש חוזר אהרן להשראה הגדולה שלו: ר' שלמה קרליבך. גם כאן, כמו בשיר 'הגיבן  הקדוש' שהפך לשיר קלאסי והשפיע על חייהם של אלפים, המקור הוא סיפור של ר שלמה'לה.

השיר מביא את סיפורו של ניצול שואה המתאר את דודו ה'תלמיד חכם', שלא הפסיק ללמוד גם במחנות המוות, כיוון שהכיר את הגמרא בעל פה. לילה אחד, מעיר אותו הדוד. הוא יודע שזהו יומו האחרון ובקשה אחת לו: "אנא סיים את המסכת בשבילי!".

"כנכד של ניצולי שואה וכיהודי המתרגש ממסירות נפש של לימוד תורה, המסר בסיפור כל כך חזק וכל כך מחזק שהייתי חייב לשתף את העולם עם הדמעה שבשיר: 'ששת המיליונים הקדושים מבקשים מאתנו: סיימו את הספרים שלא סיימנו'…" (מתוך השיר)

מכאן האתגר לימינו אנו: בימים אלה לומדי הדף היומי עוסקים במסכת מועד קטן, המסכת שהדוד מבקש מאחיינו בסיפור לסיים עבורו, כי הוא כבר לא יהיה בין החיים. אהרן רזאל שמרגיש זכות להוציא את השיר בימים אלה לעולם, מצפה ומקווה שעוד יהודים יקבלו השראה מהסיפור הקדוש הזה ויסיימו את המסכת לזכר אותו דוד הי"ד, מהסיפור המרגש של רבי שלמה…

מילים: רבי שלמה קרליבך|לחן ועיבוד: אהרן רזאל |הפקה מוסיקלית: אבי טל

לחצו PLAY להאזנה לשיר

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים ממוצע: 5.00
Loading...

תגיות:


השאר תגובה

תוכן תגובה