- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

לקראת אלול: אשר בן חיים בסינגל חדש "אש להבה"

אשר בן חיים - אש להבה

אשר בן חיים, אברך משי המתוגרר בבת ים מקושר בכל נימי נפשו לרבי אלימלך מליז'ענסק זיע"א. דרכו חזר בתשובה לפני מספר שנים, בנו בכורו זכה להקרא על שם הצדיק ואף חברת ההפקות שלו נקראת "אלימלך הפקות". הקשר העמוק אף הונצח בשיר "מתנת שמיים" שיצא בעבר, שאשר כתב והלחין בהודיה לה' על בנו הבכור שכזכור נקרא על שם הרבי זצוק"ל.

לפני כשנה וחצי, בעודו מתחיל בקריירה מוסיקלית, השיק אלבום בכורה בשם "תשובה" שזכה לחשיפה מסוימת בכלי התקשורת השונים. תכף לאחר יציאת האלבום אשר פצח בעבודות על האלבום השני שאת רובו הוא כתב והלחין בעצמו, ומלווה בעיבודים מושקעים ונגנים רבים מהטובים בארץ. חברו הטוב של אשר, כפיר סימן טוב מלווה בקפידה את ההפקה המוסיקלית בכדי שהכל יצא מושלם. אשר מספר ש'הקהל כבר מגדיר אותו כגוון חדש במוסיקה המזרחית-דתית'.

כעת, לקראת ראש חודש אלול בו חוזרים בני הישיבות להסתער על לימוד הגמרא הקדושה, אשר בן חיים משחרר סינגל חדש "אש להבה". השיר, המדבר על הגמרא נולד תוך כדי לימוד במסכתות שבת ויומא. על המילים והלחן חתום אשר בעצמו, שמבשר בביטחון מלא שהשיר עתיד לכבוש את רחבות הריקודים וצפוי לעשות חייל בע"ה. גם בשיר הזה לא חסך אשר מאומה את ההשקעה, הכלים החיים, המקוריות והעיבוד היוצא מן הכלל של המעבד כפיר סימן טוב.

האלבום החדש צפוי לראות אור אי"ה בחורף הבעל"ט.

לחצו PLAY להאזנה לשיר[audio:https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2010/08/asher-eshleahva.mp3|titles=אשר בן חיים – אש להבה]