- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

"תפילות מבית אבא" – אלבום בכורה לזמרת יעל לוי טל

יעל טל לוי - תפילות מבית אבא

תפילות מבית אבא כשמו כן הוא , דיסק של כיסופים, כמיהה וגעגועים לבית אבא וגם לאבא שבשמיים.

באלבומה הראשון "תפילות מבית אבא", אספה הזמרת יעל לוי טל את השירים שכולנו אוהבים ושרים בתפילות בשבתות ובחג. השירים המוכרים השזורים בפי כל מקבלים משמעות חדשה כשהם נשמעים מפיה של יעל לוי טל, זמרת בעלת קול צלול ושמימיי.

יעל לוי טל בת למשפחת חזנים עלתה לארץ בתור נערה צעירה מארה"ב כשהיא מותירה מאחור משפחה ענפה וחמה. היא התאהבה בארץ והחליטה להישאר כאן ולהשתקע. במשך השנים ניצלה כל הזדמנות לעלות על במה לשיר ולהופיע בארץ ובחו"ל.

הדיסק "תפילות מבית אבא" נולד מתוך געגוע וכיסופים לבית אבא הפרטי ולאבא המשותף של כולם.שירים כמו "ידיד נפש" , "למען אחיי ורעיי", "הבן יקיר לי" ו"שיר המעלות" הם חלק מהאסופה המרגשת הזו . בדיסק משתפים פעולה עם יעל הזמרים בועז שרעבי השר איתה בדואט את "שיר השירים אשר לשלמה", ששי קשת, מיטל טרבלסי, דלית כהנא, להקת "פרחי ירושלים" ועוד רבים, וכמובן אביה החזן יעקב לוי כך משתמרים השירים השייכים לבית אבא של כל אחד ואחד מאיתנו ומעניקים למאזין מוסיקה הנכנסת אל הלב.

אומרת יעל לוי טל: "אני מאמינה בקירוב לבבות דרך שמחה, אהבה ומוסיקה. אני נושמת חזנות ומוסיקה חסידית מילדות כבת למשפחה של חזנים, אבי וסבי. לכן פרויקט "תפילות מבית אבא" הינו מבחינתי הגשמת חלום".

הפצה: NMC יונייטד