- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

הלהיט החסידי החדש של רפאל מלול: "שלום"

כבר שנה שאומן המוזיקה החסידית רפאל מלול מתקרב אט אט אל אלבום הבכורה שלו. מסינגל לסינגל נחשף מנעד האפשרויות הכמעט בלתי אפשרי אצלו. הפעם, הוא מציג להיט חסידי לגמרי "שלום". המילים מבוססות על המשנה במסכת עוקצין שמתארת את מעלת השלום בישראל: "אָמַר רַבִּי שִׁמְעוֹן בֶּן חֲלַפְתָּא, לֹא מָצָא הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא כְּלִי מַחֲזִיק בְּרָכָה לְיִשְׂרָאֵל אֶלָּא הַשָּׁלוֹם, שֶׁנֶּאמר  ה' עֹז לְעַמּוֹ יִתֵּן ה' יְבָרֵךְ אֶת עַמּוֹ בַשָּׁלוֹם (תהילים כט)". 

בתקופה הטעונה הזאת, המילים כמו המנגינה נופלות על אוזניים קשובות מאוד. את המילים והלחן כתב אלחנן אלחדד, והעיבוד המקפיץ שייך לשמואל כהן. "שלום" הוא כבר סינגל שלישי, בקיץ שעבר שחרר רפאל את הסינגל הראשון שלו, ומאז הוא משחרר להיטים עוד ועוד. שיריו ב"ה, מסתערים על הפלייליסט, והקיץ יככב כאמור "שלום" החסידי. 

"כשאלחנן אלחדד שלח לי השיר, אהבתי מאוד את המסר החזק, התחברתי מיד ללחן הקצבי המרים והמשמח, והרגשתי שהשיר 'שלום' יושב עליי טוב", מספר רפאל. כבר בסקיצה הראשונה הבין כל מי שהיה באולפן שזה שיר הקיץ של רפאל, "אני מרגיש שאני מביא בשיר הזה את החסידי האותנטי של פעם…".

"אני מקפיד שבכל השירים שלי יהיה מסר חיובי, מחזק", אומר רפאל, "המסר כאן ברור: מי שרוצה ברכה בכל תחום בחיים, לפני הכול הוא צריך שלום. זה כלי מחזיק ברכה, כשאין שלום אין הברכה שורה…".

לחצו PLAY להאזנה לשיר