גדי ושמואל פוקס בביצוע ווקאלי לשירם: "שייבנה"

בשנה שעברה, הוציא הזמר והיוצר גדי פוקס, חבר להקת 'לב טהור', יחד עם בנו שמואל שיר עוצמתי בשם "שייבנה". השיר אותו ביצעו הצמד הולחן על ידי השניים יחד במהלך תקופת הקורונה כאשר הם חשו בחשיכה שאפפה את העולם.

כעת, בימי שלושת השבועות, תוכלו ליהנות מגרסת הווקאל של השיר. תנו לקולות שמדברים על הציפייה לבית המקדש השלישי וביאת המשיח לחדור אל ליבכם. אנו מקווים ומתפללים שהמילים "שיבנה בית המקדש במהרה בימינו", יהפכו למציאות במהרה בימינו אמן.

לחצו PLAY להאזנה לשיר

ביצועים נוספים

שירים חסידיים

יוסי פריד ודניאל אלישע נופלים 'ביד השם'

חיבור מסקרן יוצא לאוויר העולם. "ביד השם" דואט חדש ליוסי פריד ודניאל אלישע, שיר חדש ומרגש אותו הלחין יוסי פריד, כשעל העיבוד וההפקה המוזיקלית אמון מוישי כהנא.

להאזנה ←