"אני חוזר" – מכריז הנער חי מנור בסינגל חדש

חי מנור - אני חוזר

חי מנור הינו ילד הפלא שהושמע בפעם הראשונה כשהיה בן 10.5 בתוכנית "הזמר הבא 2" ברדיו קול-חי. עקב כישרונו המיוחד לאחר שנה החליט שדר הרדיו יוסי איזנטל להפיק לו שיר בשם "השקיפה" שהלחין יענקי זינגבויים ועיבד מוש מוש הגדול. חי מנור זכה להשתתף גם בתקליטו הווקאלי ה"פילהרמונה" של מונה רוזנבלום, והשמיע את קולו בקטע סולו, ובהמשך השתתף גם בפרוייקט מוסיקאלי לילדי "צאצאינו".

תקציבי עתק להפקת אלבום מוסיקאלי לא נמצא במשפחה וחי החליט ש'אם אין אני לי, מי לי' הוא אסף ובנה לעצמו במהלך השנים 'אולפנון ביתי' שם החל לאחרונה להקליט את עצמו לכתוב עיבודים ואף להקליטם. כעת כש2 שירים כבר באמתחתו והשלישי בדרך [ לא כולל 'השקיפה' שכמובן יככב באלבום הבכורה ] הוא משחרר סינגל ראשון לאוויר העולם. "אני חוזר" כאמור בעיבוד ביצוע ומיקס שלו, את מילות השיר כתבה לו אימו.

לחצו PLAY להאזנה לשיר [audio:https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2010/08/manor-chozer.mp3|titles=חי מנור – אני חוזר]

ביצועים נוספים

שירים חסידיים

יוסי פריד ודניאל אלישע נופלים 'ביד השם'

חיבור מסקרן יוצא לאוויר העולם. "ביד השם" דואט חדש ליוסי פריד ודניאל אלישע, שיר חדש ומרגש אותו הלחין יוסי פריד, כשעל העיבוד וההפקה המוזיקלית אמון מוישי כהנא.

להאזנה ←