- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

עקיבא קונה את עולמו בשעה אחת!

עקיבא תורג'מן, אחד היוצרים האמוניים והפוריים של העת הזאת – משיק סינגל אישי וחדש.
המילים המקוריות מציעות פרשנות עכשווית למאמר חז"ל "יש קונה עולמו בשעה אחת", לפיו גם כשלכאורה, הכול סגור וחתום ואולי כבר אין מה לעשות, בהחלטה אמיצה של רגע – אפשר לעשות, ולקנות את עולמך "בשעה אחת".

מילות השיר היפהפה, כאילו נכתבו לימי אלול, ימים של התכנסות פנימית, חשבון נפש ומבט על העתיד אגב העבר ובעצם, ימים של אלול: ״אני רוצה לזכור שגם כשנדמה לי שהכל, הכל נחתם ונסגר עלי" אומר עקיבא, "יש פתח לחיים, לשינוי, ואפשר להתחיל מחדש. לפעמים צריך להגיע לעומק הכאב כדי להתפלל לעומק התיקון". 

ואכן את בשעה אחת כתב עקיבא יחד עם חבר אמת, מתניה בן אברהם ברגע כזה. "יש קונה עולמו בשעה אחת, אני מרגיש שהשיר הזה נכתב מתוך הנשמה שלי, אולי יותר מכל שיר אחר עד כה. הלוואי שהוא יגרום לכם להאמין שיש לכם סיכוי ממש עכשיו לחיות חיים נפלאים ומתוקים״.

עקיבא, בנו של ראש ישיבה בדימונה, כוכב עולה וחוצה מגזרים, ממשיך לפלס את דרכו הבטוחה ללב הקונצנזוס הישראלי. אחרי "אתה הולך איתי", "פשוטים", ״רק עוד רגע", ״שלום בבית״ והאחרון ״יש בך הכל״ –  שזכו לעשרות אלפי השמעות בתקשורת ומיליוני האזנות בשירותי הסטרימינג, מגיע "בשעה אחת" שצפוי להיכנס ישר למצעדים ורשימות ההשמעה.

לחצו PLAY להאזנה לשיר