- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

החדש של חיים ציפל: "לנצח כל מכשול"

כשחיים ציפל התחיל לכתוב את השיר לנצח כל מכשול, הוא לא ידע שהוא הולך לקראת פרוייקט מוזיקלי שלם ועוד לסיים אותו עם מראה חדש של כמעט ארבעים קילו פחות. לנצח כל מכשול  הוא סינגל הבכורה מתוך פרויקט מוזיקלי מקורי ראשון של חיים בו מעבר למילים וללחן, חיים גם היה שותף פעיל בכל שלבי ההפקה. 

"כתבתי אותו על אירועים ומחשבות פרטיים שלי, אבל אחרי שהשיר יוצא, הוא הופך להיות של כולם, ובעצם כל אחד ואחת יכולים לקחת אותו למקום הפרטי שלהם" אומר חיים, "בסופו של דבר, לכולנו יש מטרות והדרכים אליהן נראות לפעמים בלתי אפשריות, חשוב להיצמד לערכים שלנו, לאמונה שבנו  – ולא לתת לשום פחד לעצור אותנו, כי אם אנחנו רוצים באמת, נוכל לנצח כל מכשול!".

ציפל הצעיר (16) היה רוצה שאנשים יאהבו את הלחן ויתחברו למילים, אבל מעבר לכך – שישאבו מהם כח "כשלא הכל הולך לפי התכנון". הוא השמיע את השיר לכמה חברים, ואחד מהם שיתף אותו שכשהוא רץ והתנשף בדרך לחצי מרתון, הוא עודד את עצמו בצעקות: אם אני באמת רוצה – אני יכול לנצח כל מכשול!..  "ממש לא כתבתי את השיר על ריצה או על מרתון, אבל הנה, זה עבד לו שם, כי כרגע זה המכשול שהוא מתגבר עליו, כל אחד לוקח את המילים למקום שלו".

לשיר המיוחד הזה הוא חיפש מעבד שמשלב מוזיקה אלקטרונית. הוא פנה לאביחי פלג. "פלג הוא מוזיקאי רציני שכיף לעבוד איתו. מהר מאוד הוא התחבר לשיר והעיבוד ממש זרם. למדתי ממנו המון על שלבי ההפקה השונים. מעבר למוזיקה עצמה, פלג מכיר מצויין את תעשיית המוזיקה  וידע לכוון אותי למקומות הנכונים…".

לחצו PLAY להאזנה לשיר