רוצה להינשא: מאיר בן דרור - "שמעה תפילתי" - חסידיניוז

רוצה להינשא: מאיר בן דרור – "שמעה תפילתי"

מאת: יוסי אשרי | כ״ו במרחשון ה׳תשפ״ג (20/11/22) 10:41 | שירים חסידיים | הדפס הדפס

מאיר בן דרור, אחד מכוכבי המוזיקה היהודית הווקאלית משחרר סינגל חדש, שיר פרי עטו, ולא, הפעם השיר אינו שיר ווקאלי טיפוסי.

את סינגל התפילה המרגש "שמעה תפילתי", הלחין מאיר לפני 18 שנה, לאחד הפסוקים בתהילים. "לפני שלוש שנים חשבתי שהגיע זמנו של השיר לצאת לאוויר העולם וחיפשתי מפיק מוזיקלי מתאים. השמעתי את השיר ליאיר לוי המפיק. ששאל למה שלא תשנה את המילים לטקסט יותר מרגש, משהו תפילתי יותר…"

השניים ישבו לטפל בלחן "על חצי כוס ערק" במשרד, וחשבו מה אפשר לכתוב על המנגינה הזאת, לאיזו תפילה היא מתאימה. תפילה על זיווג, חתונה, זה נושא מאד קרוב לליבו של מאיר, הוא החליט לקחת  את הלחן לכיוון התפילה למציאת זיווג, "חיפשתי בגוגל תפילות, ומצאנו אחת שהתחברתי אליה, שיניתי קצת מילים, ואהבתי את התוצאה".

מאיר שמחכה לזיווג בקרוב, מתפלל לא רק על  מציאת כלה, אלא  גם על הילדים שיבואו בע"ה. "אני מחפש שידוך, התפללתי ואני עדיין מתפלל, וזה לא קרה עדיין. אני מאמין שלכל דבר יש את הזמן שלו, וצריך להמשיך להתפלל ולהשתדל. הרצון שלי למצוא את הזיווג שלי, ולהקים בית ומשפחה נותן לי את הכח להתפלל גם על ילדים, והקב"ה ישמע את התפילות שלי, העניין הוא לא להתייאש" אומר מאיר. הוא מרגיש מוכן ורוצה כבר להיות אבא, "אני מחכה לדבר האמיתי, ובשביל זה אני צריך את הקב"ה…"

"ונתת לי בנים ובנות" – לפעמים אנחנו צריכים להודות על דברים כאילו הם כבר קרו, להאמין  שזה קורה, ואני מתפלל שאני גם אצליח לראות את "ונתתי" מיד הקב"ה.

"לנו האומנים יש חומרים מוכנים, ולפעמים יותר מידי זמן מונחים על השולחן, וכשמגיע הרגע שלהם לצאת לאור, זה יוצא. עכשיו אני מרגיש שזה הרגע של השיר "שמעה תפילתי" החיבור שלי גם למילים הרבה יותר חזק היום…".

לחצו PLAY להאזנה לשיר

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים ממוצע: 3.00
Loading...

תגיות: ,


השאר תגובה

תוכן תגובה