- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

דיבור עוקר סלעים – שלום מזור מגלה את כח התפילה

מאז שהוא זוכר את עצמו, שלום מזור היה מחובר לעולם המוסיקה בכל רמ"ח ושס"ה. במהלך השנים כתב והלחין לא מעט שירים וכן היה שותף להקמת מספר הרכבים מוסיקליים. לפני כ-22 שנה, בעקבות התעוררות רוחנית החל בתהליך חזרה בתשובה. חבר טוב שלמד בישיבת 'חוט של חסד', הזמין אותו להצטרף ומאז הוא נמנה על אברכי הישיבה.

את שיריו הראשונים, כשהוא נטוע עמוק בעולמה של תורה, הוא כתב ביחד עם מורו ורבו, הרב שלום ארוש. במקביל, לוהק להשתתף באודישינים של התכנית 'כוכב נולד', שם עבר את השלב הראשון ופרץ לתודעת הקהל. התגובות החמות שקיבל, הובילו אותו לצאת למסע הופעות המשלבות שיעורי חיזוק ומוסיקה – בקרב חיילי צה"ל ואסירים בבית הכלא. "השירים בעצם מסכמים את הרעיון של השיעורים, וכך הם מחליקים בגרון בקלות ומגיעים אל הלב", הוא מסביר.

על אף ההופעות, לקח זמן עד שנכנס אל אולפן ההקלטות כדי להקליט את שיריו בצורה מסודרת ומקצועית ועשה זאת אך לאחרונה. סינגל הבכורה הרואה אור כעת, אותו כתב יחד עם הרב שלום ארוש והלחין בעצמו, הוא השיר 'דיבור עוקר סלעים', ולדבריו הוא מקפל בתוכו את כל סוד האמונה. "הרעיון הוא שאצל כל אחד מאיתנו יש את כוח הדיבור ותפילה, דרכה אפשר להשיג הכל.  אדם צריך להאמין בעצמו, להתעקש בתפילה שלו ולא לעזוב את השיחה עם ה' יתברך עד שיגיעו הישועות".

'דיבור עוקר סלעים' ירד לעולם לאחר תקופה ארוכה בה ניסה לקנות דירה ללא הצלחה, לאחר חמש שנים של תפילות, הגיעה הישועה. "כשה' רוצה, הכל נפתח", הוא קובע. על העיבוד וההפקה המוסיקלית של השיר הופקד נחמן הלביץ.

לחצו PLAY להאזנה לשיר