סינגל חדש למאיר ישראל - "אלוף" - חסידיניוז

סינגל חדש למאיר ישראל – "אלוף"

מאת: מתי שיינברג | ט׳ בשבט ה׳תשפ״ג (31/01/23) 20:41 | שירים חסידיים | הדפס הדפס

"אלוף" הוא הסינגל החדש הומרגש שכתב והלחין הזמר מאיר ישראל לבנו. "אני ממש מתרגש מהשיר הזה, "לכולנו יש ניסיונות ואתגרים, אני מתסכל על הילד שלי ורואה את הילד שהייתי,  ואני עדיין ילד, אני מתבונן בו איך הוא קם ונופל, ואני מאמין שכל אחד יכול להגיע לפסגה שהוא רוצה רק צריך להאמין. "אַתָּה אַלּוּף כְּמוֹ לְרֶכֶב עַל אוֹפַנַּיִם רַק תַּאֲמִין בְּעַצְמְךָ רַק תַּכִּיר תַּ'יְּכוֹלוֹת שֶׁלְּךָ תַּכִּיר טוֹבָה" צריך לזכור להוקיר תודה לאבא שבמשמים, והורים שלנו, שמעניקים ודואגים לנו".

הסינגל החדש נכתב מתוך חיי היום יום של מאיר עם ילדיו, "החינוך ואתגרים נוספים שמביאים לנו, יחד עם הגבולות שהם בוחנים אותנו כהורים, דורשים מאיתנו להיות היברידיים. לכל ילד יש את הצרכים שלו וכל אחד שונה מאחיו, וכאן אני כהורה נפגש עם התמודדות שלי בחיי היום יום". אחד הדברים שלמד מאיר בחינוך ילדים, זאת החשיבות להגיב מתוך מקום של רוגע ולא מכעס, "בּוֹא נֵצֵא סִיבוּב נֵלֵךְ וּנְדַבֵּר מַשֶּׁהוּ בָּאֲוִיר תָּ'נֵּפֶשׁ מְטַלְטֵל" בוא נצא החוצה  נרגע קצת, לא משנה  מה קרה, ואז נהיה נפתור את הדברים בנחת, גם מצידי וגם מצידך".

זאת תקופה טובה להשקיע בילדים, הוא מציע לנו טיפ מניסיון: "בזמן חורף יש לנו זמן איכות יותר עם הילדים בבית, יותר זמן מסתם יום קייצי וחבל לבזבז אותו. הייתי רוצה שמי שישמע את אלוף יתחבר ויראה את הילד שלו מולו, יתחבר לטקסט ולמנגינה, ויתרגש כי אין יותר מרגש מילדים".

אלוף, מצטרף לסינגלים אחרים שכבר יצאו ולאלבום בכורה שזכה לעניין רב סביבו. ישראל מאיר מתגורר עם משפחתו בטלזסטון שבהרי ירושלים.

לחצו PLAY להאזנה לשיר

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים ממוצע: 4.00
Loading...

תגיות:


השאר תגובה

תוכן תגובה