משה סטורך ושרולי גרין שרים: "ישמח משה"

ישמח משה הוא בית כנסת בוודמיר, ניו יורק, שמגלם את כל מה שאנו אוהבים ביידישקייט.

רב בית הכנסת, הרב העשי בלומשטיין, הוא אדם שהאנרגיה שלו מדבקת ואהבתו לכל יהודי מורגשת מיד עם כניסתו לכותלי בית הכנסת.

המוטו שלהם הוא "זה לא לכולם, אבל זה בשביל כל אחד" והם שואבים השראה מהצדיקים הגדולים שלנו, כל הדרך עד ל"רבינו" הראשון, משה רבינו.

מקום שבו שמחה ואהבה הם מרכיבים מרכזיים בעבודת ה', ומקום שהוא התגלמות של דברי חז"ל המלמדים "עבדו את ה' בשמחה!", ראוי לשיר שמרומם את כולנו על היותנו חלק מהעם הגדול הזה.

לחצו PLAY להאזנה לשיר

ביצועים נוספים

שירים חסידיים

יוסי פריד ודניאל אלישע נופלים 'ביד השם'

חיבור מסקרן יוצא לאוויר העולם. "ביד השם" דואט חדש ליוסי פריד ודניאל אלישע, שיר חדש ומרגש אותו הלחין יוסי פריד, כשעל העיבוד וההפקה המוזיקלית אמון מוישי כהנא.

להאזנה ←