דואט חדש: מאיר בן דרור מארח את מנדי ג'רופי - חסידיניוז

דואט חדש: מאיר בן דרור מארח את מנדי ג'רופי

מאת: מערכת חסידיניוז | כ״ה בשבט ה׳תשפ״ג (16/02/23) 15:42 | שירים חסידיים | הדפס הדפס

אומן הווקאל היהודי, מאיר בן דרור מציג דואט בסינגל חדש "קרן אורה",  פרי שיתוף פעולה עם הזמר מנדי ג'רופי. בצעירותו למד מאיר בישיבת אור עציון, "בשנים האלה למדתי מסכת ברכות ושם, בדף י"ז עמוד א', יש תפילות שהאמוראים היו אומרים, מן סגולות: 'יהי רצון שתעמידנו בקרן אורה' … ראיתי משהו מאד מיוחד באמרה הזאת 'שתעמידנו בקרן אורה', סוג של בקשה להיות במקום טוב, אופטימי וחיובי. לא ממש חשבתי על עצמי כשהלחנתי, הייתי עוד צעיר, למדתי גמרא ומהחיבור ללימוד יצא לי הלחן". 

בן דרור הלחין עד כה עשרות שירים, חלקם הוקלטו והפכו ליצירות המזוהות עם טביעת האוזן המוזיקלית שלו. הוא נחשב לאומן ווקאל יהודי בזכות אלבומים וסינגלים ווקאליים, שם נתן פרשנות מקסימה לשירים חסידיים ידועים מהעבר, אבל גם שירים מקוריים פרי עטו. הפעם כאמור, הוא מציג את "קרן אורה" ששר יחד עם מנדי ג'רופי לו האזין בנעוריו. "מנדי, הוא זמר שגדלתי עליו עוד מהתקופה שהוא רק התפרסם. מאוד אהבתי והתחברתי לסגנון הבלדות שמנדי מציע – המון רגש וחיבור, יש לו הגשה מיוחדת לשירה", מסביר בן דרור.

בן דרור בחר לשיר את המעבד לייב לויטן, בעקבות עיבודו המשובח לשיר "חסד ואמת" הידוע של יוסי גרין שביצע והקליט בעבר, מאיר שאוהב מאד את תזמוריו העשירים של הכנר/המעבד מרוצה מהתוצאה וחש שעשה את הדבר הנכון…

על הבחירה לדואט בקרן אורה: "כבר כשהלחנתי את השיר, חשבתי שהלחן והטקסט נועדו לביצוע משותף עם מנדי – קולו, עדינותו וסגנונו תורמים ומוסיפים בהחלט לשיר. החוויה איתו הייתה טובה, הוא מקצוען אמיתי, שגם שדרג אותי, כזמר", אומר מאיר. "במהלך ההקלטות, נתן טיפים והגיש את השיר בצורה ייחודית כמו שהוא יודע. היה מעניין מאד להקליט איתו קולות שניים. עבדנו בהדדיות, ויחד העלנו רעיונות שנוצרו באופן ספונטני שהוסיפו לשיר שלא היו קודם, אני חב לו תודה גדולה, הגשמתי איתו חלום". 

לחצו PLAY להאזנה לשיר

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים
Loading...

תגיות: ,


השאר תגובה

תוכן תגובה