תרמיל העבר - להקת תחנת רוח צועדת קדימה לעתיד - חסידיניוז

תרמיל העבר – להקת תחנת רוח צועדת קדימה לעתיד

מאת: מתי שיינברג | כ״ט בשבט ה׳תשפ״ג (20/02/23) 9:44 | שירים חסידיים | הדפס הדפס

'אהבת תורה', סינגל הבכורה של תחנת רוח שמבטא את הגעגוע המתמיד ואת האהבה ללימוד – ראה אור בתחילת החורף וזוכה להצלחה רבה, אלפי צפיות, השמעות ברדיו ואף מככב כבר ארבעה שבועות ברציפות בצמרת מצעד שירים במעלות, מתוכם שבועיים במקום הראשון.

כעת, משחרר הצמד סינגל שני, 'תרמיל העבר'. שיר עמוק, בוגר ומורכב יותר, שיר נדודים אישי עם ציפיה אל עבר העתיד, אותו כתב שריאל אהרונוביץ', לצד עיבוד והפקה מוסיקלית של דניאל שטראוס. "השיר מדבר על תקופת של נדודים וטלטלות בחיי האישיים", משתף שריאל, "הצמתים בהם חיכיתי לטרמפים כבר הפכו למחלפים מהירים ויחד עם זאת השיר רלוונטי כיום יותר מאי-פעם. המסר שהשיר מעביר הוא שכל אחד יכול לקחת את מטען החיים שלו ולשאוב ממנו כוחות".

"לפעמים כשאדם מוצא את עצמו נסחף, בלי כוחות, הוא צריך לזכור להסתכל פנימה כדי לצמוח ממה שהוא עובר", הוא מוסיף. "שם, בתוך התרמיל, הוא יוכל לראות איך ה' מוביל אותו באהבה בכל הדרכים והטלטולים וזה מה שנותן את הכוחות להמשיך קדימה. הסיפור האישי מקביל לסיפור הלאומי של עם ישראל. חזרנו לארץ עם תרמיל מלא בכאבים מטלטולי הדרך אך גם במסורת ובעבר מפואר, איתו גם נצעד לעתיד".

"החלטתי להעניק לשיר עיבוד פשוט ונקי, כדי לאפשר ריכוז מירבי במילים המיוחדות." מציין דניאל שטראוס, "השיר מבטא תחושות שכל אחד מאיתנו עובר. אנחנו מקווים שאנשים שנמצאים במצבים קשים בחיים, ישמעו את השיר הזה וימצאו בו נחמה ועידוד מתוך הידיעה שהם לא לבד ושיש עוד הרבה טוב לפנינו".

צמד המוסיקאים דניאל שטראוס ושריאל אהרונוביץ', המובילים את להקת תחנת רוח מחזיקים ברזומה מרשים מיוחד. מאז הקמת הלהקה, הם כבר הספיקו להופיע במגוון הופעות על שלל במות מגוונות, בכל רחבי הארץ.

לחצו PLAY להאזנה לשיר

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים ממוצע: 1.00
Loading...

תגיות: , ,


השאר תגובה

תוכן תגובה