- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

מעומקא דליבא: 'רבות מחשבות' בביצוע יוסף נטיב

"מעומקא דליבא" – הפרויקט החדש של המוסיקה היהודית. עורר עניין רב סביבו וסביב סינגל הבכורה "רק אני ואתה" שמבצע ראובן [רועי] אדרי..

בצוות של הפרויקט לא שקטו על השמרים ומשיקים כעת את הסינגל השני "רבות מחשבות" בביצוע יוסף נטיב – אחד היוצרים המסקרנים והמבטיחים של המוסיקה היהודית.

נטיב הפיק והלחין את מילותיה של ענת שמש יוצרת הפרויקט. השילוב של לחן קליל אך מרגש ומלא עוצמה, התיישב בצורה מדויקת עם התחושות של שמש בעת כתיבת המילים בתקופת מפנה בחייה בה התחדדה ההבנה וההכרה העמוקה שלא הכל בידיים שלנו.

אדם מתכנן תכניות ויש מישהו מעליו שמושך בחוטים ולפעמים זה לכיוון אחר לגמרי. מלחמה פנימית שנוצרת בין הרצון להחזיק את העבר את מה שמוכר ומצד שני להתקדם קדימה לשלב הבא במסע החיים. מחשבות שמלוות ברגשות מעורבים בין הרצון העצמי, לבין מה שרוצים מאיתנו. מה שמכריע את הכף ומביא להחלטה הנכונה זאת הידיעה ש"עצת ה' היא תקום", שרק בכח עליון אפשר לחבר ניגודים, רוחניות וגשמיות, קודש וחול, בין קצוות. עם בחירה נכונה אפשר למנף את העבר למקום טוב וגבוה יותר.

הפרויקט מכיל שלושה-עשר שירים בביצוע של מיטב השמות במוסיקה היהודית: עדי גביסון, ראובן [רועי] אדרי, גדי פיינגולד, רועי לביא, עמי נגר, חביב חיים בן אריה ועוד.  

לחצו PLAY להאזנה לשיר