- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

לולי השם – הראל טל מזכיר: הכל מאיתו יתברך

בשלהי חורף סוער במיוחד, הזמר היוצר הראל טל, מבקש לעצור רגע ולהזכיר לכולנו מי מנהיג את העולם, שלא נשכח לרגע שהוא נמצא איתנו בכל רגע ובכל מצב. בסינגל חדש ועוצמתי 'לולי השם', המשלב את מילותיו של דוד המלך בתהילים – "לולי ה' עזרתה לי, כמעט שכנה דומה נפשי", מילים מקוריות ועכשוויות אותם כתב בעצמו, יחד עם נגיעות מהפיוט הידוע 'עזרני א-ל חי', הוא מעניק תזכורת בוערת לעיקר האמונה, כי הכל מאיתו יתברך.

"רבונו של עולם לפניך גלוי שאלמלא אתה עוזר לי, אני לא יכול", מבקש הראל בשיר, "בכל יום מחדש, במסווה מחודש הוא רוצה רק להפיל אותי לעומק שאול. אנא ה' הושיעה נא, רחם נא על נשמתי. עמוק בפנים רוצה אותך, ראה את טוהר ליבי… אבא הושיעני!".

קצב השיר הולך ומתגבר, הולך ומתעצם, מעניק פרשנות מוסיקלית מדויקת למילות השיר שנבעו מתוך ליבו המבעבע של הראל, בעיצומה של התבודדות. "בזמן שרבים נמצאים בקטנות המוחין, מהמצב הביטחוני, מתחושת הריחוק שלנו מה' יתברך, כמו גם מהפירוד והמחלוקות בעם ישראל, חשוב שלא נתבלבל. בלי הקב"ה אנחנו אבודים גם בגשמיות וגם ברוחניות, גם בכלל וגם בפרט. מקווה שהשיר ייתן ויוסיף כוח לכל אחד להתרומם מהיכן שנמצא ולהתקרב לה' יתברך".

על העיבוד וההפקה המוסיקלית של השיר, הופקד אבי טל.

לחצו PLAY להאזנה לשיר