התחלה חדשה - שלום מזור לא מביט לאחור - חסידיניוז

התחלה חדשה – שלום מזור לא מביט לאחור

מאת: מערכת חסידיניוז | ח׳ בניסן ה׳תשפ״ג (30/03/23) 11:24 | שירים חסידיים | הדפס הדפס

בעקבות התעוררות רוחנית שחווה הזמר והיוצר הברסלבאי שלום מזור, לפני כ-22 שנה, הוא החל בתהליך חזרה בתשובה ומצא את מקומו בישיבת 'חוט של חסד'. ההדרכה האישית שקיבל מהרב שלום ארוש, סייעה לו לצלוח את תהליך התשובה. הרעיון העיקרי היה להתחיל מחדש, ואת המסר הזה, שנוגע לכל אחד מאיתנו, הוא מבקש לשתף עם הקהל.

סינגל הבכורה 'דיבור עוקר סלעים' המקפל בתוכו את סוד האמונה, זכה לחשיפה והשמעות רבות בכלי התקשורת. כעת משחרר שלום מזור סינגל חדש: 'התחלה חדשה', אותו הלחין בעצמו, לצד עיבוד והפקה מוסיקלית של נחמן הלביץ. כקודמו, גם השיר הנוכחי נכתב ביחד עם מורו ורבו הרב ארוש, בה מבקשים השניים להביט קדימה. "הרבה פעמים לחוזרים בתשובה, צפים זכרונות מהעבר שמפריעים להם להמשיך קדימה", מסביר מזור.

"לכן חשוב לעשות בכל רגע התחלה חדשה, כמו תינוק שנולד", הוא קובע. "זה מה שנתן לי תמריץ להמשיך עם כל הכוח, בלי להסתכל אחורה. אלא במקרה שאני רוצה לעשות תשובה או ללמוד לקח, אבל לא כדי ליפול לעצבות או רדיפה עצמית. מי שנוהג ברכב ומביט לאחור, עלול לעשות תאונה. כך גם בחיים עצמם: צריך להסתכל קדימה". בימים אלה ממשיך מזור לעבוד במרץ על שירים חדשים, לצד המשך מסע הופעות המשלבות שיעורי חיזוק ומוסיקה – בעיקר בקרב חיילי צה"ל ואסירים בבית הכלא.

לחצו PLAY להאזנה לשיר

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים
Loading...

תגיות: ,


השאר תגובה

תוכן תגובה