אומן הווקאל מחדש את "לחי עולמים" של מאט דאב - חסידיניוז

אומן הווקאל מחדש את "לחי עולמים" של מאט דאב

מאת: יוסי אשרי | כ״ה בניסן ה׳תשפ״ג (16/04/23) 12:17 | שירים חסידיים | הדפס הדפס

מאיר בן דרור יחד עם סהר חלוצי מבצעים גרסת כיסוי ווקאלית ללהיט של מאט דאב, אותו שרים במקור בני פרידמן ומרדכי שפירא – "לחי עולמים". סהר ומאיר הכירו בלהקת הקולות הווקאלית ביטדוס וכעת הם מבצעים דואט לראשונה. 

כאומן מומחה לשירה ווקאלית, הרגיל בן דרור את מאזיניו לצפות בכל תקופת עומר או בין מיצרים ליצירה ווקאלית חדשה, "השנה, שקלתי כל מיני אפשרויות לשירים / מחרוזות, עד שקיבלתי טלפון מסהר…". שותפו לדואט הציע את "לחי עולמים", אולם תחילה התקשה להתחבר. "סהר לקח אותי לכיוון חדש: שיר עכשווי, קצבי ושמח – אבל זה לא מסוג הדברים שאני רגיל לשיר. רק כששמעתי את השיר כמה פעמים, הבנתי שיש פה הזדמנות לבצע משהו חדש". 

השניים החלו ללמוד את התפקידים בשיר, לסער את המוח וכן, לייצר מעצמם משהו שונה. "היה לי מעניין לשיר יחד עם סהר, אהבתי את שילוב גווני הקול שלנו יחד. הביצוע הוציא ממני יכולות ווקאליות אחרות, ובדיעבד – אהבתי מאד את התוצאה". סוסים מנצחים לא מחליפים, וגם הפעם גויס מנטור השירה הווקאלית היהודית יונתן שטרן המצוין, שעיבד את השיר והפך אותו לעוד יותר מעניין.

"בימים שאחרי פסח – חג החירות אנו נכנסים לתקופה שצריך לנהוג בה מנהגי אבלות. ועם זאת חשוב לזכור לשמוח, במיוחד בתקופות כאלה, לחיות באמונה ושמחה ולהתחבר, כי השמחה היא כח. לקחת שיר קצבי שמח שמבטא אופטימיות ואמונה ולבצע אותו יחד עם חבר, זה כיף ומרגש לתת את המתנה הזאת – יחד – לעם ישראל", אומר מאיר.

לחצו PLAY להאזנה לשיר

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים ממוצע: 3.17
Loading...

תגיות: , , ,


השאר תגובה

תוכן תגובה