מיכאל פרוזנסקי בחידוש ווקאלי מרהיב: "להתפלל" - חסידיניוז

מיכאל פרוזנסקי בחידוש ווקאלי מרהיב: "להתפלל"

מאת: מערכת חסידיניוז | כ״ג בתמוז ה׳תשפ״ג (12/07/23) 12:38 | שירים חסידיים | הדפס הדפס

הזמר מיכאל פרוזנסקי ידוע בשני העשורים האחרונים באלבומים המהניםוהאופטימיים שלו. בזמן ש"פרוזבול" שם אותו על המפה, הוא המשיך את המגמה עם האלבומים "פרוז קונטרול", "mp3" ו"יורים מהירח". עם זאת, לאלבום "פרוז קונטרול" יש מקום מיוחד בליבו של מיכאל.

באותו אלבום עבדו ללא לאות, המפיק השותף יוחנן שפירא (המוכר לנו מלהקת 'אחינו') ואמן ההרמוניה אברומי בריסקמן ע"ה, כדי להבטיח שלכל שיר תהיה את ההרמוניה והמיקס המדויק שלו. לאברומי היה מוח מוזיקלי מבריק והוא עבד על רבים אלבומים לאורך השנים, והיה אחראי על מקהלות הרמונית יפיפיות וקולות רקע במספר אלבומים.

הוא הכיר את כל הניואנסים והאפשרויות כדי לקחת שיר מבחינה מלודית לרמה גבוהה יותר. מסיבה זו החליטו מיכאל ויוחנן להוציא את השיר "להתפלל", מהאלבום "פרוז קונטרול", כסינגל אקאפלה הראשון שלו.

"להתפלל", הוא אחד השירים שבהם שזר אברומי את הקסם ההרמוני שלו. ברגע שמסירים את רצועות המוזיקה ומותירים רק את השירה חשופה, ההרמוניות המדהימות האלה באמת זוהרות ומובאות לקדמת הבמה.

כשהיארצייט הראשון של אברומי מתקרב, מיכאל ויוחנן חשבו שהשיר הזה באמת מתאים להדגיש את הכישרון של אברומי וכמובן יחד עם המסר של כוחה וחשיבותה של התפילה.

לחצו PLAY להאזנה לשיר

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים ממוצע: 5.00
Loading...

תגיות: , ,


השאר תגובה

תוכן תגובה