הגרסה הווקאלית: שיר חדש ליוני Z - לכה דודי - חסידיניוז

הגרסה הווקאלית: שיר חדש ליוני Z – לכה דודי

מאת: יוסי אשרי | כ״ט בתמוז ה׳תשפ״ג (18/07/23) 8:53 | שירים חסידיים | הדפס הדפס

אומן המוזיקה החסידית מארה"ב יוני ז (זיגלבוים) משיק שיר שבת חדש, ולראשונה: תחילה משיק את הגרסה הווקאלית שלו, ובהמשך ישחרר את הגרסה הרגילה והשמחה.

"אחרי שירי פופ רבים, של קצב ואלקטרוניקה, רציתי לכתוב שיר אחר, כזה שמתכתב עם המקום ממנו אני מגיע, בית עם משפחה חסידית ומוזיקה חסידית", אומר יוני, "הנשמה שלי ביקשה לחזור למקור, לא במקום מה שאני עושה ומזוהה איתו, אלא בנוסף. הלחן הגיע אלי באמצע קבלת שבת, התפילה הכי אהובה עלי מכל השבוע – והרגשתי שאני חייב להקליט את זה".

ההחלטה להוציא תחילה את הגרסה הווקאלית, אינה שגרתית, אבל יוני חושב שבמקרה של 'לכה דודי' – זה התבקש: "החלטתנו להוציא אותו כשיר אקפלה, עוד לפני שחרור הגרסה ה'רגילה' עם העיבוד, כי השיר מספק הרגשה מאוד שבתית, ולשיר אותו כמו ששרים אותו בשבת קודש (בלי כלים) הכי התאים להירגע וליהנות מעונג השבת". 

יוני זיגלבוים, אומן אמריקאי מוערך, הוציא את אלבומו השני לפני כשנה, השיר האחרון שלו בינתיים, יצא אך לפני מספר שבועות – סינגל ההודיה שלו "הכל לטובה" בו הוא שר בעצם את נס ההצלה בתאונת הדרכים באיטליה, הצליח והושמע בכל תחנות הרדיו היהודי היהודיות. "אני מקווה שהקהל יחוש את הרגש שאפף אותי כשכתבתי את השיר".

לחצו PLAY להאזנה לשיר

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים
Loading...

תגיות: , , ,


השאר תגובה

תוכן תגובה