ישראָלי'ק בש בביצוע פילהרמוני לניגון "ומי שחטא"

מילות הניגון החב"די העתיק בביצוע של הזמר החב"די ישראָלי'ק בש לקוחות מתוך דיון בגמרא בעניין התשובה גם כששרויים בדרגה גבוהה -בשעת שמחה.

תווי הלחן של הניגון כתובים בספר הניגונים החב"די (ניגון ק"ח) כניגון עתיק מתקופת ימיה הראשונים של תנועת חב"ד, והוסיף עליו לפני כ-30 שנה שנה המשפיע ר' מנדל פוטרפס ע"ה קטע נוסף (הפזמון הגבוה) שכעת הוא רואה אור לראשונה.

לחצו PLAY להאזנה לניגון

ביצועים נוספים

שירים חסידיים

יוסי פריד ודניאל אלישע נופלים 'ביד השם'

חיבור מסקרן יוצא לאוויר העולם. "ביד השם" דואט חדש ליוסי פריד ודניאל אלישע, שיר חדש ומרגש אותו הלחין יוסי פריד, כשעל העיבוד וההפקה המוזיקלית אמון מוישי כהנא.

להאזנה ←