דניאל אדמון בסינגל חדש: "רק השמים" - חסידיניוז

דניאל אדמון בסינגל חדש: "רק השמים"

מאת: יוסי אשרי | כ׳ בכסלו ה׳תשפ״ד (03/12/23) 13:23 | שירים חסידיים | הדפס הדפס

דניאל אדמון בסינגל חדש: "רק השמים" שכתב, הלחין ועיבד בעצמו, ״תמיד הקלטתי את השירים שלי לעצמי אבל הנסיבות יצרו סיטואציה שזאת פעם ראשונה שאני מפיק בעצמי״. 

הימים ימי מלחמה ותקומה ודניאל, ישראלי המתגורר בשנים האחרונות באנגליה, יצר שיר שונה, בעקבות המצב. ״זהו שיר שהוא יותר תוכחה מאשר אמוני. בכלל, ההבנה שלי בימים הקשים האלה שישועה ותקומה יכולה לבוא רק כשהעם שלי ואני בתוכו, נתחיל לפעול בהתאם לקו המנחה שליווה אותנו מיום היווסדנו: בורא עולם, תורה ומצוות. הנפש היהודית לא תהיה מוכנה להתפשר על שום קו מנחה אחר".

דניאל מסביר שהטבח בדרום ובעקבותיו המלחמה גרמו לו לשינוי תודעתי. "הכתיבה אצלי השתנתה, זה כבר לא תיאור היומיום וחיים שלי כיהודי פרטי. זה בעיקר אני מול העם שלי עכשיו, להבין באיזה מצב אנחנו חיים והידיעה שכל מה שנשאר לנו זה להמשיך להתאחד – אבל גם להבין, שחוץ מבורא עולם אין משהו אחר. בתור יהודי שחי מחוץ לישראל אני מסתכל וקשה לי להכיל. בנוסף, אני מציע שאנשים יפסיקו לתת לתקשורת לספר להם איך העולם נראה. תפעילו את הראש ותשאלו שאלות, אל תקבלו תשובות כאמת רק בגלל שמספרים את זה בתקשורת. 'רק השמים' בסוף, זה רק הקב״ה שמכוון הכל ואליו צריך לפנות".

גם הסינגל החדש, שאינו מן המניין – מקרב אותנו צעד נוסף לקראת אלבומו השני של דניאל אדמון.

לחצו PLAY להאזנה לשיר

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים ממוצע: 3.00
Loading...

תגיות:


השאר תגובה

תוכן תגובה