סינגל חדש: המחבואים של דניאל אדמון - חסידיניוז

סינגל חדש: המחבואים של דניאל אדמון

מאת: יוסי אשרי | ז׳ בשבט ה׳תשפ״ד (17/01/24) 11:08 | שירים חסידיים | הדפס הדפס

דניאל אדמון הוא ישראלי לשעבר, זמר ויוצר שומר מצוות המתגורר בלונדון, את השירים שלו הוא כותב ומלחין מתוך התבוננות בחיים, בסביבה הוא נוטל את ההשראה מהחיים עצמם.

"מחבואים" נכתב מתוך התבוננות עצובה על המצב בו נמצא עם ישראל בעת הזאת, ימים של מלחמה על הבית, צדקת הדרך ומאבק על המאחד את העם. "מהשביעי באוקטובר שום דבר לא מסתדר לי" אומר דניאל. 

למרות שהוא חי באנגליה וקשור בעבותות אהבה וגעגוע לארץ ישראל ולתושבי ישראל, דניאל מזמן כבר לא קורא עיתונים, עוקב אחרי החדשות, או שומע רדיו. "בשמחת תורה, כשקרה האסון הנורא הזה שמעתי עליו מהקרובים אלי. כל אחד דיווח משהו אחר. זה הרגיש לי לא הגיוני, אז התחלתי לחקור ולבדוק את העניין. שמתי לב שכולם מספרים לי את אותו סיפור, אבל כל אחד מוסיף לו גרסה משלו. העביר את מה שרצה להעביר, ולא אמר אמת בצורה המיוחדת לו. מאד חשוב לדעת שהתקשורת כוזבת לעם. כך זה עבד וכך זה מטפטף לעם…".

"ניצחונות והפסדים ופחדים – זה בדיוק זה. השביעי באוקטובר הוא אירוע מכונן להבנה הזאת, קלטתי שמאכילים אותי בנרטיב, כל אחד 'מדווח' את הנרטיב שלו ואין באמת למי להאמין. אני באמת שואל איך אנחנו לא רואים מה נהיה מאיתנו?".

דניאל, נשוי ואב לשניים מוטרד ממצבנו כעם, "אלוקים העמיד מולנו ראה גדולה מולנו ועלינו להתעורר, כדי שחלילה – המחיר הכבד לא יהיה לשווא". השיר מחבואים חצוב מהלב, בועט בבטן והמילים לא משחררות אותך להמשיך כאילו כלום בעיסוקי היום.  

לחצו PLAY להאזנה לשיר

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים ממוצע: 1.00
Loading...

תגיות:


השאר תגובה

תוכן תגובה