לא רק חזן: ניסים סאאל מפתיע בסינגל חדש - חסידיניוז

לא רק חזן: ניסים סאאל מפתיע בסינגל חדש

מאת: יוסי אשרי | י״ג באדר א׳ ה׳תשפ״ד (22/02/24) 12:17 | שירים חסידיים | הדפס הדפס

לאחר שכבש את במות עולם החזנות כולו, ניסים סאאל מפתיע את כולם בסינגל מקורי חדש שאינו מתחום החזנות. השיר "ואסיים בתפילה" נרכש כבר לפני שנים רבות על ידי מפיקו ומנהלו של ניסים, יוחי בריסקמן. יוחי שכבר חשף כמה מלהיטי הענק הגדולים ביותר של המוזיקה החסידית בכל הזמנים, ידע שהשיר יהיה להיט, ורק יש צורך למצוא את הקול המתאים להציגו לעולם.

נראה שאין סגנון מוזיקלי שניסים לא יכול לשלוט בו. חזנות, אופרה, קלאסיקות באנגלית – הוא בקיא בכולם, ועתה, עם הסינגל החדש, ניסים נכנס גם לזירה המרכזית של זמרי המוזיקה היהודית. השיר הולחן על ידי המלחין המוכשר יוחנן גורדון, ועובד על ידי המלחין והמעבד הוותיק, משה לאופר. העיבוד הקלאסי שלא נס ליחו, יוודא ש"ואסיים בתפילה" יישאר לאורך שנים רבות בתודעת חובבי המוזיקה היהודית.

ניסים סאאל הוא החזן הקבוע של בית הכנסת "ישורון" ברחביה בימים הנוראים ובשבתות נבחרות במהלך השנה. בית הכנסת מכיל  כ-800 מקומות ישיבה. עם זאת, בימים בהם ניסים מוביל את התפילות, בית הכנסת מתמלא לעתים קרובות עד כ-1,400 איש, כאשר אנשים נאלצים לעמוד במסדרונות. ניסים גם נוסע ומופיע בהופעות שנמכרו במלואן בכל רחבי העולם.  

בעוד שבועיים בלבד, לניסים סאאל יופיע במופע ענק עם תזמורת סימפונית מלאה בת 50 נגנים, בניצוחו של אופיר סובול, במנהטן. ההופעה, שנושאת את השם "חזנות וקלאסיקה", תציג גם את החזנים הבינלאומיים המוכרים מוטי בויאר וזאבי מולר, וכן את המעבד והמנצח המפורסם ישראל לאם, שיעניקו לקהל חוויה פילהרמונית מלאה לראשונה מזה עשרות שנים.

לחצו PLAY להאזנה לשיר

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים ממוצע: 4.50
Loading...

תגיות: , , ,


השאר תגובה

תוכן תגובה