זאבי ויינשטוק משיק אלבום בכורה: "שירי שבח" - חסידיניוז

זאבי ויינשטוק משיק אלבום בכורה: "שירי שבח"

מאת: מערכת חסידיניוז | כ״ז באדר א׳ ה׳תשפ״ד (07/03/24) 10:22 | אלבומים חדשים | הדפס הדפס

לפני שבע שנים, הזמר והיוצר זאבי ויינשטוק, החל במסע ההקלטות עם שחרור סינגל הבכורה שלו -"שיר של שבח", אותו יצר בעזרת חברו ארי צוקר. לאחר שהוציא את הסינגל השישי שלו בחודש מאי האחרון, החליט ויינשטוק לאגד את כל שיריו לאלבום בכורה, אליו יצורף גם שיר חדש נוסף.

האלבום ששמו "שירי שבח" מוקדש לאביו של זאבי, שבח (שאבי) ויינשטוק, שתמיכתו ועידודו במשך השנים היו אלו שהביאו ליצירת האלבום.

בצעירותו ויינשטוק לא הבין שהוא מלחין, הוא פשוט חיבר מנגינות בראשו. רק בגיל 17, אביו שהוציא בעצמו אלבום בעבר, לימד אותו לנגן בגיטרה והוא מיד מצא את החיבור למוזיקה. באותה שנה, כשהתחיל להשתפר בנגינה, הוא כתב את השיר הראשון שלו.

מאוחר יותר בעת שלמד בישיבה בישראל, הוא לווה גיטרה מחברו והתחיל לכתוב שירים באופן מסודר. התגובות הנלהבות של אביו, לאחר ששלח לארה"ב הקלטות ביתיות של השירים שיצר, היו אלו שעודדו את ויינשטוק להמשיך ליצור ולהפוך ליוצר מן המניין.

באלבומו של אביו של זאבי, היה גם שיר באנגלית בשם "Oh My Children". שיר שעוסק בזמן בו כל העולם יתאחד – ימות המשיח. בדיוק כפי שאביו עשה לפני שנים רבות, זאבי גם החליט לכתוב שיר באנגלית על ביאת המשיח –  "Hold On". את השיר הוא החל לכתוב כבר לפני שנים רבות, אך רק לאחרונה בעת ביקור בישראל הוא החליט לסיים אותו ולהוציא אותו והוא זה שיחתום את האלבום החדש.

לחצו PLAY להאזנה לשיר 'הנה אנוכי' מתוך האלבום

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים
Loading...

תגיות: ,


השאר תגובה

תוכן תגובה