- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

"שעת נעילה" – אלבום חדש שהוא גם קירוב לבבות

קשר - שעת נעילה

אנשים רבים מגיעים ביום כיפור לבתי הכנסת, לרבים מהם זוהי פעם יחידה בשנה, מציאות זו גורמת במקרים רבים לכך שהתפילה מהווה חוויה אנתרופולוגית יותר מחוויה רוחנית. הכרה בסיסית של מנגינות התפילה תחבר את הקהל אל מהות התפילה, תעצים את החוויה הרוחנית שבה, ותיצור תחושת שייכות שבכוחה להשפיע על מהלך השנה כולה.

"מכון קשר- לתרבות יהודית" פועלים מזה כמה שנים בתל-אביב במטרה להראות כי לתרבות העשירה שלנו יש הרבה להציע גם היום. הפעילות היא במסגרות של הכנה לבר מצווה, לחיי הנישואין, פעילויות במרכזי בילוי בחגים, מניני "צהר" לקהל הרחב בחגים ועוד.

לאחר מס' שנים הבינו בארגון כי רבים הם הבאים לתפילה ביום כיפור אך אינם מרגישים בנוח משום שהם אינם מכירים את השירים ואילו אלו שכן מתחברים יותר וחווים חוויה מיוחדת וחד-שנתית.

לכן השנה הרימו בארגון "מכון קשר- לתרבות יהודית" את הכפפה והפיקו את האלבום "שעת נעילה" המכיל את השירים המוכרים בתפילה עם הנוסחים המסורתיים בליווי של כלי נגינה חיים כמו צ'לו, גיטרות עוד, ויולה, בוזוקי ועוד. הדיסק הוא ברמה מוזיקלית גבוהה (הופק ע"י ראובן חיוון באולפני OOV) ועם עיבודים עכשוויים ונוגעים, במטרה שאנשים שמגיעים לתפילות ירגישו יותר בנוח ויחוו יותר את התפילה.

האלבום מופץ בכל הארץ והוא יוצא בתיאום עם ארגון "צוהר" שמרכז את התפילות המשותפות בכל הארץ.

לחצו PLAY להאזנה לשיר 'אבינו מלכנו' מתוך האלבום[audio:https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2010/09/kesher-avinumalkeinu.mp3|titles=שעת נעילה – אבינו מלכנו]