- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

תשע"א בפתח: מה צפוי לנו בחודשים הקרובים

מנדי ורדיגר - תמיד בכל יום

לצערנו, למעט אלבומים בודדים שנת תש"ע החולפת לא הניבה יבול מרנין בתחום המוסיקה החסידית. הרבה אלבומי קאוורים, יותר מידי אלבומי חתונה ועוד יותר מידי הפקות לעוסות.

שנת תשע"א בפתח וכולנו תקווה שהשנה הבאה תהיה טובה יותר, גם מבחינה מוסיקלית כמובן. מהמידע שזולג לכיווננו מחברת 'אדרת מיוזיק' השוכנת אי שם בארצות הברית מסתמן שזאת המגמה בעזרת ה'. בשורות הבאות ננסה לתמצת לכם את מירב האינפורמציה על מספר אלבומים שהולכים לראות אור בתקופה הקרובה. יודעים על עוד? טקבקו לנו, או ספרו לנו דרך 'צור קשר'.

חלפו לא מעט שנים מאז הוציא מנדי ורדיגר (האח של מרדכי, אבא של שרולי, הבעלים של אדרת מיוזיק ובעצם מה לא..) אלבום חדש, הנה אנחנו מתבשרים כי גרשי מושקוביץ מסיים בימים אלה את הליטושים האחרונים לאלבום החדש שיקרא "תמיד בכל יום". האלבום צפוי להכיל 12 רצועות עם לחנים מקוריים של יוסי גרין, ר' פנחס וובער, מוטי אילוביץ, שלום עזרי, ר' בן ציון שנקר וכן שלושה לחנים של מנדי ורדיגר עצמו. במלאכת העיבודים עסק בעיקר יהושע פריד, אך גם שלומי זייגער ואלי לישנסקי נטלו חלק.

לחצו PLAY להאזנה למיקס משירי האלבום [audio:https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2010/09/MendyWerdyger-TomidBecholYom.mp3|titles=מנדי ורדיגר – תמיד בכל יום]

אלבום נוסף שצפוי לראות אור בקרוב הוא אלבומים החמישי של להקת שלשלת, המלא וגדוש בלחניו של מנהיג הלהקה – יצחק רוזנטל. עשרה שירים יכיל האלבום כולל רצועת הבונוס "Generations"שהופץ כסינגל חינם לפני חודשים ספורים. 'שלשלת' כיום כוללת את ברוך אריה, חיים בולק, שמחה סוסמן ויצחק רוזנטל כמובן. העיבודים נעשו ע"י רולי אזרחי, רון תיכון, ישראל לאם וכן רצועה אחת שעובדה ע"י אריה קונסטלר.

לחצו PLAY להאזנה למיקס משירי האלבום[audio:https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2010/09/Shalsheles5.mp3|titles=שלשלת 5]

מופע האסק 23 A Time for Music שהתקיים בחורף אשתקד עם ליפא שמלצער, אברהם פריד ודדי גראוכר צפוי גם הוא לראות אור אי"ה בתקופה הקרובה. הפקה של סוקי ודינג, כשאת המופע ליוותה תזמורת נגינה בניצוחו של ישראל לאם. האלבום יצא כאלבום כפול לשמיעה וכן בגירסת DVD לצפייה.

שלשלת 5

האסק 23