ארהל'ה סמט & ווברמן בשיר מסקרן: "בעל הבית"

ברוח התקופה, בה רבים מעם ישראל נמצאים כבר כמעט שנה שלימה במצב שהם "מפונים" מבתיהם, ונודדים ממקום למקום ובמקביל אחיהם מארחים אותם ודואגים להם ולחיילים הלוחמים בשטח, האמנים החסידיים ארהל'ה סמט, מרדכי ווברמן וילד הפלא יוסי ווברמן בסינגל חדש ומושקע הנקרא "בעל הבית".

הלחן היפה הוא של המטפל הרגשי והזמר מרדכי רוט וחברו מרדכי ווברמן, המילים היפות הם מתוך "ברכת האורח" הידועה מ'ברכת המזון'. עיבוד והפקה מוזיקלית: איצי ברי & אלי קליין .

לחצו PLAY להאזנה לשיר

ביצועים נוספים

שירים חסידיים

יוסי פריד ודניאל אלישע נופלים 'ביד השם'

חיבור מסקרן יוצא לאוויר העולם. "ביד השם" דואט חדש ליוסי פריד ודניאל אלישע, שיר חדש ומרגש אותו הלחין יוסי פריד, כשעל העיבוד וההפקה המוזיקלית אמון מוישי כהנא.

להאזנה ←