- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

תמיהה אל מול מיסתורי העולם: אבי בניון בסינגל שלישי

אבי בניון - אבא

רוק יהודי בועט, תמיהה אל מול המיסתורין של העולם, כלי מיתר בשילוב תופים וגיטרות חשמליות, תהיות קיומיות – כל אלה משמשים בערבובייה בשיר החדש והמהפנט של אבי בניון: "דרך התריסים מביט על העולם ולא מבין דבר, חושך אין סופי למרות הפנסים שמאירים מעל, נשמה חופשית ורוח חרישית, אסגור את החלון, אולי אוכל לישון".

אלבומו השלישי של אבי בניון ייצא במהלך חודש כסלו בלייבל נבל עשור ויכלול 10 שירים שנכתבו במהלך השנתיים האחרונות. השירים נוגעים בשלל סגנונות: רוק יהודי, נגיעות הודית, פופ, נגיעות אוריינטליות-מזרחיות, בלדות כובשות ואפילו בוסה-נובה. במקביל ממשיך בניון לסלול את דרכו העצמאית, ומתכנן לצאת לסיבוב הופעות, במקביל לצאת האלבום החדש.

אבי בניון על האלבום העתידי: "הפקתי את האלבום בעצמי, ביחד עם תומר מתנה, ומבחינתי זה שלב נוסף בהתקדמות המוזיקלית, כיוון שעד היום לא עסקתי בתחום ההפקה. הן מבחינת הטקסטים והן מבחינת הלחנים אני מרגיש שהאלבום הוא יותר אני ממה שעשיתי עד היום. זה אני נטו. עבדתי כאן בצורה שונה – את רוב המבנים של השירים יצרתי בבית, למדתי לעבוד קצת על מחשב, והגעתי מכוון מאוד לעבודה עצמה. יש באלבום הרבה כלים חיים, והוא פונה יותר לכיוון הרוק. כשזה משתלב עם שירה כמו שלי, פלוס גיטרות חשמליות וצלילים הודיים-אוריינטליים, יוצא משהו מעניין שקצת קשה לי להגדיר".

לחצו PLAY להאזנה לשיר[audio:https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2010/11/avibenayoun-abba.mp3|titles=אבי בניון – אבא]