- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

הוא רוצה 'לדעת הכל' • עמיר בניון באלבום חדש

עמיר בניון - לדעת הכל

מי שמכיר את הקריירה של עמיר בניון כבר הבין שהיא יכולה להיות כל דבר בעולם, מלבד צפויה. הוא הספיק כבר לשחרר אלבום שכולו רצועה אחת (הרהורים), לקפל את האמת שלו בתוך שירי מחאה (אני אחיך, לא כחול לא לבן, התקווה ועוד), להקליט שיר עם 11 חברי כנסת (שיר ערש), אפילו לזעוק למשיח מתוך הפלייליסט של גלגלצ (עומד בשער) וכמובן, להנפיק שלל להיטים אהובים (מורה לחיים, שמחות קטנות עם מיכה שטרית, שלכת, מחשבות עם יהודה מסס ועוד).

כעת, עמיר בניון עושה זאת שוב אחרת עם אלבומו העשירי, 'לדעת הכל'. "נניח ובא לי לשבריר שנייה, שכבר חלפה, להיות זמר-יוצר נורמטיבי, ואני מקבל את תחלואי הענף כגזירת שמים" – אומר בניון, "אבל למה זה צריך לקחת שנתיים? על כל אלבום שרואה אור יש לי עוד שניים על המחשב, בחשבון פשוט. למה אני לא יכול לרוץ אחרי יום באולפן ולומר 'ראו'?".

'לדעת הכל' מורכב מ-12 שירים מגוונים במיוחד. יש בו שיר על תחיית המתים (חזון יחזקאל), להיט מרגש על הדמיון של בניון (הכי גבוה), שיר במקצב טראנס ערבי (אדם), בלדה מפעימה (שיר הנושא – לדעת הכל), עיבוד בלדתי לשיר שכתב הבבא סאלי (אשמח בך), שיר בגוון בלוזי מסקרן (כד מזכוכית), שיר א-קפלה שבו מלווה בניון את עצמו (ילד) ושלל בלדות כובשות ומקסימות.

לחצו PLAY להאזנה לשיר הנושא מתוך האלבום[audio:https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2010/08/amirbenaun-ladaathakol.mp3|titles=עמיר בניון – לדעת הכל]