- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

הִיגָלי – יובל סלע בשיר געגועים לשכינה הקדושה

יובל סלע - היגלי

משפטים בודדים יתקשו להכיל את הסיפור המרתק של יובל סלע: מי שהתחיל לנגן בגיל 13, בשנות ה 20 לחייו הפיק ארועים בארץ ובחו"ל, פרש מהתחום, למד מוסיקה, עבר תהליך חזרה בתשובה, חי בחוות בודדים, רעה צאן ובכל הזמן הזה לא מפסיק ליצור ולו לרגע, כפי שמעיד בעצמו: "המוסיקה בנשמתי. מהרגע שידעתי אקורדים, הקול הפנימי שלי חיפש מנגינות חדשות, זהו מין דחף פנימי".

בימים אלו מסיים סלע, בוגר ביה"ס ה"ד למוסיקה קלה את העבודות על אלבום הבכורה, עליו עבד עם חברו הטוב המוסיקאי/ גיטריסט אריאל אביזוב (שניגן עם מיטב האמנים בארץ ובשנים האחרונות לצד ארז לב ארי) שאחראי על העיבודים וההפקה המוסיקלית. השירים באלבום מדברים על אחדות, פיוס, געגועים לשכינה הקדושה ותשבחות להשם יתברך. שיריו של סלע מתאפיינים בצליל נקי ופשוט, כאשר קולו המחוספס משהו יוצר אינטימיות מיידית עם המאזין ומושך אותו אל תוך השיר.

הסינגל הראשון 'שמע קולנו' מתוך סליחות של תפילת יום הכיפורים, יצא לקראת ראש השנה האחרון והושמע רבות באותה תקופה בתחנות הרדיו השונות. השיר גם סגר את פרק מס' 14 בסדרה 'סרוגים' ויופיע בע"ה גם באוסף של NMC – שירים מהסדרה.

כעת משחרר יובל למדיה הדתית סינגל שני – 'היגלי'. שיר של געגוע וכיסופים לשכינה הקדושה לשוב ולהתגלות בפניי בניה הצמאים למים. השיר ניכתב מתוך תחושה שהשכינה תמיד פה איתנו למרות שלא תמיד זוכים לראות ולהרגיש אותה. "היגלי גלי פתחי עינייך הראי פנייך לאוהבייך, שובי שובי אל בנייך השקי במים כל מבקשייך".

בשנה האחרונה מופיע סלע ברחבי הארץ במתכונת אקוסטית ובקרוב יתחיל לקיים הופעות בהרכב מלא.

לחצו PLAY להאזנה לשיר[audio:https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2010/12/yuvalsela-higali.mp3|titles=יובל סלע – היגלי]