- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

חסדי נעמי: חמישה דיסקים חדשים נוספים לילדים

חסדי נעמי - הדב המרקד

ארגון חסדי נעמי מתברר, לא מסתפק בחלוקת מוצרי מזון ומסייע למשפחות במצוקה. הארגון מחתן יתומים ויתומות ומפעיל למעשה את כל נגזרות הפעילות הנובעות מהמילה "חסד".

לפני שנים ספורות, משזיהה הארגון את הצורך בתרבות נקייה, כשרה ומתאימה גם לילדים, החל בהפקת חבילת תקליטורי שמע עם תסכיתים חינוכיים וסיפורי חז"ל. את הפרויקט הייחודי, נטלה על עצמה 'חסדי נעמי' כדי לאפשר לכל משפחה בישראל להעניק ערך חינוכי אמיתי לילדיה, במטרה למלא את שעות הפנאי בתכנים יהודים ערכיים המותאמים גם לגיל הרך. המיזם, ללא כוונת רווח – כל תקליטור נמכר בשניים וחצי שקלים בלבד והסדרה כבר מונה מעל 50 תקליטורים.

גם בחמשת הדיסקים החדשים שהופיעו בימים אלה, מועברים מדרשי חז"ל וסיפורי חגי ישראל בשיתוף ילדים, באופן מהנה וחינוכי לצד כל השירים המוכרים והאהובים, בלווי מוסיקה ואפקטים שונים ומגוונים המאפשרים למאזינים לדמיין כאילו היו בתוך העלילה עצמה. הסיפורים החדשים הם: 'הדב המרקד', 'כבוד חכמים', 'נס הצלת הרמב"ם', 'חכמת שלמה המלך' ו'הרמב"ם – תולדות חייו'.

ניתן להשיג בחנות 'חסד נטו' שלמה המלך 29 בני ברק. למידע על נקודת חלוקה קרובה 03-6781515

לחצו PLAY להאזנה לקטע מתוך הדיסק 'חכמתו שלמה המלך'[audio:https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2010/12/naomi-shlomo.mp3|titles=חסדי נעמי – חכמתו של המלך שלמה]