- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

פורים דמוקפין: חגיגה של משלוחי מנות מוסיקליים

אהרן רזאל - משנכנס אדר

פורים, חג העד-דלא-ידע האולטמטיבי, בו מרשים לעצמם מיטב אמני הזמר היהודי והחסידי להפיק גרסאות מרנינות לשירי פורים מוכרים וגם לחנים חדשים לשירים ידועים. השנה מתארחים בקטגוריה זו שלושה: יהודה כ"ץ, אהרון רזאל ומישל פרדס.

יהודה כ"ץ, מנהיג להקת רבע לשבע בעבר הלא-רחוק וזמר בפני עצמו, השיק לא מזמן אלבום סולו חדש 'בלעדיך לא אבוא'. לכבוד פורים תשע"א הקליט כ"ץ את 'שושנת יעקב' בלחן חדש של בוב סטארק. סייעו בהפקת השיר: יין יבש: מנחם קפלן, הייניקן 5 ליטר: קובי סלע.

לחצו PLAY להאזנה לשיר
[audio:http://bhol.org/2011/03/pumix.mp3]

הזמר מישל פרדס מבלגיה קפץ לגיחה תקשורתית בישראל לרגל הוצאת אלבום הכבודה 'טל'. במסגרת הביקור העניק ראיון מיוחד לאתר 'חסידיניוז' שצפוי לעלות לאתר בע"ה בקרוב וכן הקליט את השיר המוכר 'על הניסים' בגרסא חדשה ומרנינה.

לחצו PLAY להאזנה לשיר
[audio:http://bhol.org/2011/03/parpur.mp3]

וכמובן איך אפשר בלי אהרן רזאל שכמידי שנה, גם השנה שולח לכל מוקיריו וחבריו שיר מיוחד לפורים, חינם אין כסף. השנה אומנם הוא מצרף שיר שקט, אבל הוא גם מחדש שיר שהפיק לפני כ-10 שנים, כמו שכותב אהרון "השיר הוא פשוט גרסה חדשה ועדכנית לשיר 'משנכנס אדר' הראשון שלי שהוקלט לפני עשר שנים וכאן מוגש בעיבוד חדש מהשנה קצת יותר "דאנסי, את שניהם עשיתי באולפנו של אבי טל באולפני מידי קול בירושלים שאחראי על ההפקה המוסיקאלית.

השיר השני הוא פרק תהלים שאמרה אסתר בבואה לפני אחשוורוש, לחן משותף של הזוג רזאל

לחצו PLAY להאזנה לשיר 'משנכנס אדר' השיר הקצבי
[audio:http://bhol.org/2011/03/raz.mp3]

לחצו PLAY להאזנה לשיר השקט
[audio:http://bhol.org/2011/03/raz2.mp3]