- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

בראשית ● יהודה מסס עם בריאת העולם בצלילים

יהודה מסס - בראשית

לפני כחצי שנה, כשהחל יהודה מסס לעבוד על אלבום האולפן הבא שלו, החלו לצוף בראשו קטעי נגינה אינסטרומנטליים שהלכו והתגבשו לאלבום חדש המתאר את ימי הבריאה באמצעות הצלילים והמוזיקה, בהשראת אחד מסרטי הטבע שצילם מוטי קירשנבאום בשנים האחרונות. השירים ה"סטנדרטיים", שהיו מוכנים לקראת אלבום רגיל, נשמרו בצד, ואילו מסס החל להשקיע את כל כולו ביצירה המוזיקלית המושקעת שמתכתבת באופן מרתק עם ימי בראשית.

האינטרפרטציה האישית שהעניק מסס לימי הבריאה – החל מהתוהו ובוהו, המשך בבריאת הצומח, בעלי החיים ובני האדם, וכלה ביום השבת – מרתקת ומטלטלת את המאזין למחוזות שונים. מדובר למעשה בפסקול יצירתי במיוחד לסרט שעוד לא צולם על ימי הבריאה, המסוגל לרקום תמונות ומחזות מרתקים בעיני רוחו של המאזין.

זהו אלבומו הרביעי של יהודה מסס, לאחר 'מזרב' (עם אהוד מנור), 'אמת פשוטה' ו'מחשבות' עם (עמיר בניון). דווקא אחרי שיתופי פעולה עם יוצרים מובילים, כמו גם כתיבה לזמרים בולטים, מעדיף מסס להמשיך דווקא עם יצירה ייחודית, לא אופיינית, הפונה כאמור גם לשוק הבינלאומי ולתחום מוזיקת העולם.

"בראשית" מופץ לחנויות באמצעות חברת "היי-פידליטי".

לחצו PLAY להאזנה לקטע מתוך האלבום[audio:https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2011/03/Yehuda-Massas-Bereshit.mp3|titles=יהודה מסס – בראשית]