- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

מאיר הלוי אשל ממשיך עם נשיפה יהודית 2

מאיר הלוי אשל - נשיפה יהודית 2

בשורה טובה לחובבי נעימות נשמה יהודיות: אל מדפי חנויות המוסיקה הגיע האלבום החדש ‘נשיפה יהודית 2‘, בעיבודיו ובהפקתו של מאיר הלוי אשל. האלבום הוא השני בסידרת ‘נשיפה יהודית’ של אשל, ובו תריסר נעימות נשמה ידועות בביצוע חצוצרה ופלוגלאורן (כלי נשיפה הדומה לחצוצרה).

מי שמנגן באלבום הנוכחי של הסידרה הוא הנשפן הידוע אברהם פלדר. "אנא מלך" של שלמה יהודה רעכניץ (ששר במקור מרדכי בן דוד), היא הנעימה הפותחת. אחריה "כל העוסק בתורה" של ר' הלל פלאי, "ולירושלים עירך" של ר' בן ציון שנקר, "לולא תורתך" של ר' שלמה קרליבך, ועוד נעימות חדשות וותיקות, שמעובדות וגם מבוצעות בכישרון רב. את כלי הנשיפה מלווים גם גיטרות בס וגיטרות אקוסטיות בביצועם של מיטב נגני הגיטרה בישראל אבי סינגולדה, יוראי אורון, אורי אורפז, אריה ברקוביץ' ופיטר רוט.

סידרת האלבומים ‘נשיפה יהודית’ היא למעשה הסידרה השלישית של המעבד מאיר הלוי אשל תחת המותג ‘מוסיקת זהב יהודית’, ובמקביל לסידרת הנשיפה הוא מפיק גם את הסידרה הפופולרית והמצליחה ‘גיטרה יהודית’, עם 4 אלבומים עד כה, וכן ‘כינור נשמה יהודי’, עם אלבום אחד בינתיים, כשאלבום השני נמצא כבר בשלבי עבודה מתקדמים ועתיד לצאת בע’ה בקיץ הקרוב.

הפצה: גרינטק.

לחצו PLAY להאזנה לרצועה 'אנא מלך' מתוך האלבום[audio:https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2011/04/01-Ono-Melech.mp3|titles=מאיר הלוי אשל – אנא מלך]