- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

אלבום חדש לילדי החלאק'ה: איך בין שוין 3 יאר

איך בין שוין 3 יאר

ב'לחיים' לא מפסיקים לחשוב גם על הילדים שלכם. אחרי אלבומי הווקאלי לילדים המיוחדים שזה עתה ראו אור לקראת ימי הספירה, מפתיעה 'לחיים' באלבום נוסף לכבוד ל"ג בעומר "איך ווער שוין 3 יאר" – אני בן שלוש – המצטרף לסדרה הפופולארית 'לחיים קינדער'. "זאת המתנה האידיאלית ביותר לילדי החלאק'ה", אומרים ב'לחיים' עם השלמת המוצר המרהיב שכבר נחטף מהחניות.

תוכן האלבום עוסק ב'יחזקאל'ע' הצעיר שהגיע לגיל שלוש לקראת החלאק'ה. במגוון שירים יפהפיים ומחורזים – כמיטב המסורת של 'לחיים קינדער', מלווים את יחזקאל'ע בכל שלבי 'המאורע' האישי שלו, החל מרכישת הכיפה לראשו, המסיבה בחיידר עם הילדים והדרך אליה בעטיפת הטלית, לימוד הא"ב והתספורת, וכמובן באיחולים לבביים – שיזכה לגדול בתורה וביראת שמים.

הניגונים מכילים מגוון נרחב של נושאים הנכללים בחלאק'ה כמו הכיפה, הציצית, הפאות, לימוד התורה ואיך לא – הנסיעה המיתולוגית למירון בל"ג בעומר. ביריעה המוקדשת למירון, מספרים ליחזקאל'ע על העלייה למירון, על החגיגה הגדולה שעל הציון ועל תספורות החלאק'ה של ילדי החמד המתקיימות שם.

לחצו PLAY להאזנה לקטע מתוך האלבום[audio:https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2011/05/IchBin3YearDemo.mp3|titles=איך בין שוין 3 יאר]