- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

שוהם שמחי, חותם על ליבך. סוף סוף האלבום המלא

שוהם שמחי - חותם על ליבך

אחרי פרומו של יותר מארבעה סינגלים, מציג שמחי את האלבום המלא 'חותם על ליבך'". האלבום מגוון, עשיר מוזיקלית ועשוי בטוב טעם.

האלבום פותח בשיר רוק אמיתי שחודר לנשמה 'חי את העולם', שכתב והלחין המוסיקאי ושדר הרדיו גידי שרון, בהמשך ניתן למצוא לחנים מערביים מודרניים לטקסטים מהמקורות, 'שובי יפהפייה', 'עת רצון' ו'להודות לך'. שוהם לא חסך מהפן הים תיכוני בשירים: 'כולנו אחים' ו'אשר תלכי אלך', כמו גם חידושים לשירים משנות ה-80: '"אתה לי ארץ' ו'שורשי'.

במשך שנה וחצי שמחי בישל ויצר אלבום שכל אחד יכול להתחבר ולמצוא את עצמו קשור, שמחי עצמו אף אחראי לכתיבת חלק מהטקסטים באלבום כשאת מרבית השירים הלחינו שמחי ובתו- תלמידת תיכון ופסנתרנית מוכשרת. על ההפקה המוזיקלית ניצח המעבד נדב ביטון שגיבש את מיטב הנגנים להפקה זו.

שוהם, תושב כוכב יעקב פרץ למוזיקה לפני עשור עם הלהיט 'הכותל', שבהמשך הוקלט בדואט עם שימי תבורי. בנוסף לאומנות המוזיקה שמחי אומן יודאיקה בכלי כסף, יצירותיו מקשטות גלריות ברחבי העולם.

לחצו PLAY להאזנה לשיר 'כולנו אחים' מתוך האלבום[audio:https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2011/06/simchi-chotam2.mp3|titles=שוהם שמחי]