שיר חדש לגלעד שליט בביצוע עופר הלוי - חסידיניוז

שיר חדש לגלעד שליט בביצוע עופר הלוי

מאת: מערכת חסידיניוז | י׳ בשבט ה׳תש״ע (25/01/10) 15:35 | שירים חסידיים | הדפס הדפס

גם הזמרים החרדיים מצטרפים לקול הזעקה הציבורי הקורא לשחרורו של גלעד שליט. דווקא בימים אלו, כאשר בכלי התקשורת פורסם שהמתווך הגרמני טוען שראש הממשלה בנימין נתניהו פוצץ את עסקת שליט, יוצא הזמר והשחקן עופר הלוי עם שיר חדש המבטא כמיהה וציפייה לשחרורו של החייל החטוף גלעד שליט.

"רבש"ע כאן הכל בלאגן, להיות יהודי זה כבר נהיה מסוכן", פותח עופר את השיר המיוחד, וממשיך: "וכל יום שעובר, נולד עוד משבר. אדון עולם, אב רחמן, חייל במדים, לך כולם מצפים, שיגיע היום הגדול, רבש"ע, כולם כבר שבויים, וגם אני כמעט כבר לא יכול. ואנחנו מייחלים, ומתפללים, שתחזור כבר, ואנחנו מייחלים ומתפללים שתחזור כבר".

"הרגשתי צורך להביע את שותפות הגורל של כולנו ואת הדאגה של כל יהודי למצבו של גלעד שליט", מסביר עופר הלוי את צאת השיר על אף שרק לאחרונה הוציא אלבום חדש. "השיר הזה נולד אחרי שהאלבום כבר היה סגור, לכן החלטנו להוציא את השיר שלא למטרת רווח, אלא כדי שישמעו אותו כמה שיותר אנשים, כדי שגם אנחנו נשמיע את קולנו, הקורא לשחרורו של גלעד ושובו לבית משפחתו".

את השיר כתבו עופר הלוי ושותפו לשלישיית "הופה הולה", יוסף סיקוראל. את העיבוד ביצע עידן יצחייק.

לחצו PLAY להאזנה לשיר
[audio:https://www.chasidinews.com/audio/oferhalevi-giladshalit.mp3]

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים ממוצע: 2.50
Loading...

תגיות: , ,


תגובות (2)

  1. שפרווושש☺♥☺ הגיב:

    שיר חמוד לא מי יודע מה

  2. אפרת הגיב:

    אני מאוד אהבתי את השיר הזה ובאופן כללי את כל הסרטים של:עופר – הלוי…
    אני היתי בהופעה שלו ששמה:החוזה בכוכבים,היא היתה בנתיבות בפורים…מאוד נהנתי והלוואי שיהיו עוד הופעות בנתיבות!!!עופר הלוי שחקן מצוין , אין עליו!!!!!!!

השאר תגובה

תוכן תגובה