- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

עוד ישמע ● בריו ורוניוס חוגגים ברחבת הריקודים!

בריו חקשור

לאחר צפייה ממושכת, סוף סוף עומד הזמר והמלחין בריו חקשור להוציא לאור את אלבום הבכורה הכל כך מדובר שלו. באלבום יהיו 11 שירים בסגנונות שונים ומגוונים כששלושה מהם כבר הספיקו להפוך ללהיטים במוזיקה היהודית בשנה האחרונה.

בהפקת האלבום מספרים על פריצת דרך חיובית במוזיקה היהודית. כאשר האלבום יצא ב-2 גרסאות, הגרסה הראשונה תכלול 5 שירים כולל שיר בונוס בלעדי ותצא במיוחד לאתרי ההורדות בחינם רק לרשומים באתרים, והגרסה השנייה שתצא לחנויות של ציבור הקונים שמוכן להשקיע כמה דולרים על אלבומים האלבום המלא מתוכנן להימכר בארה"ב ב-10 $ ולתושבי אירופה ב-10 יורו, ולתושבי ארץ ישראל (אחרי סיבסוד) במחיר היכרות של 19.90 ש"ח בלבד.

בימים אלו משחרר בריו את הסינגל הרביעי והאחרון לפני צאת האלבום המלא, שנמצא כעת בשלבי מיקסים וליטושים אחרונים. אחד הנגנים שמנגן בשיר החדש 'עוד ישמע' שהלחין בריו בעצמו, הוא הכנר המפורסם רוניוס. לאור התוצאות של הסינגלים הקודמים, גם הסינגל הנוכחי עומד להפוך ללהיט מבטיח בעונת החתונות הקרובה.

לחצו PLAY להאזנה לשיר[audio:https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2011/06/baryo-odyishama.mp3|titles=בריו חקשור – עוד ישמע]