- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

חבורת 'מקורות יודעי דבר' בסינגל ראשון: "נצור לשונך"

מקורות יודעי דבר, הינו הרכב המשלב מוסיקה מקורית עם טקסטים ותובנות מארון הספרים היהודי. מאחורי ההרכב עומד גיל לדין, מתופף מלחין ומעבד, שהופיע והקליט בין היתר עם שלמה ארצי, ברי סחרוף, יהודית רביץ ועוד, לצד אומני ג'אז בינלאומיים כמו דייב ליבמן, דניס צ'מברס ועוד. תוך כדי תהליך איטי של חזרה בתשובה, החל לעסוק במקורות יודעי דבר.

ההרכב פעיל כבר חמש שנים בהופעות והקלטות, הוציא את הסינגל 'שים שלום' שזכה להצלחה רבה בחו"ל, את השיר "תפילה זכה", הופיע בפסטיבל הג'אז בים האדום ולקח חלק בפרוייקטים שונים. את השיר מבצע אסף סינוואני, הזמר המוביל בהרכב, פייטן תימני ותלמיד לשעבר של גיל ברימון שחזר בתשובה תוך כדי העבודה המשותפת. באלבום לוקחים חלק מספר אורחים: מתי סרי, אריאל זילבר, איתי פרל, אדם בן לביא (פישי הגדול) לצד נגנים אורחים.

"נצור לשונך" הוא השיר הראשון מתוך אלבום בכורה שיצא בקרוב, אותו כתבו שני הענקים הנ"ל ובו המלצה חמה שנתנו לכל אדם החפץ בחיים טובים, חלקה האחד גלוי והשני סוד. כל אחד מאיתנו נמצא בכל יום ב"מבחן הדיבור" במודע או לא הוא מחליט האם לדבר על..לספר ל.. להגיד ש.. לשקר כי.. לפרסם ש.. בעידן שלנו, שבו התקשורת עוברת במהירות פלאית, מזכירים לנו חכמי ישראל את ההשלכות והעוצמה שיש לדיבור על המדבר ועל השומע.

בחברה הדוגלת בזכות הציבור לדעת וחובת העיתונות לדווח, מזהירים אותנו מקורות יודעי דבר, מן העוול הנגרם, חס ושלום מלשון הרע ומה זה אומר מבחינתינו. יהי רצון שנזכה כולנו לעין טובה ודיבור טוב.

לחצו PLAY להאזנה לשיר

[audio:https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2010/05/mekorot-netzor.mp3.mp3|titles=mekorot-netzor.mp3]