- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

שלמה כ"ץ בדרך להשקת אלבום LIVE כפול וחדש!

שלמה כ"ץ - LIVE

הזמר שלמה כ"ץ שהגיע ממשפחה מוסיקלית ענפה, הלחין הרבה שירים וניגונים נפלאים במיוחד. חמישה אלבומים הוא הוציא עם השנים והספיק כבר להופיע ברחבי הגלובוס. בכל פעם שהוא מופיע, שלמה ממלא את הקהל בהשראה עם השירים והניגונים המתובלים בדברי התורה מיוחדים וסיפורים מרגשים ומרתקים. בארץ ישראל הוא מלמד נגלה לצד תורת החסידות.

בראש השנה ויום כיפור אשתקד, שלמה היה החזן ב'מעיין של מלבורן' שנודע בכינויו 'הבית הכנסת המוסיקלי של אוסטרליה'. בזמן שהותו שם הוא הופיע לא מעט והנציח את המופעים על גבי הקלטות. אחרי כל כך הרבה ניגונים שכבר נתפסו בציבור והפכו ללהיטים, שלמה הרגיש שהגיע הזמן להוציא הקלטה שמאגדת את הניגונים המיוחדים לאוסף אחד.

האלבום החדש והכפול מכיל את שיריו המוכרים של כ"ץ, כמו: והכהנים, ניגון נשמה, ניגון נבו, שבת קודש ועוד שירים מרוממים. ישנם גם שני ניגונים לא מוכרים של ר' שלמה קרליבך זצ"ל שרואים כאן אור לראשונה. האלבום יופץ בארצות הברית מיד אחרי ראש השנה ע"י חברת אדרת מיוזיק.

בינתיים אתם מוזמנים להאזין לאחד הלהיטים של האלבום – ניגון נבו LIVE

לחצו PLAY להאזנה לשיר[audio:https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2011/09/shlomokatz-NigunNevo.mp3.mp3|titles=שלמה כ"ץ – ניגון נבו]