יניב בן משיח עולה לירושלים להופעה חדשה "שנינו"

גדול הזמר המזרחי יניב בן משיח פותח את עונת הקיץ בקונצרט ענק "שנינו" בירושלים בליוי להקה מורחבת בת 10 נגנים.

שם המופע "שנינו", על שם הסינגל האחרון שיניב הוציא לתחנות הרדיו והמדיה. בשיר זה יניב מעביר מסר לקהל מעריציו המגוון, שלא משנה מי ומה אתה, לשנינו יש אבא אחד בורא עולם.

ההופעה תתקיים אי"ה במוצ"ש פרשת חוקת, ז' תמוז תש"ע בתאטרון ירושלים –אולם שרובר, בשעה .22:00 האירוע בהפרדה מלאה. את הארוע מפיק איש היחסי ציבור אביאל נחום. להזמנות כרטיסים חייגו : 050.6000417

ביצועים נוספים

שירים חסידיים

יוסי פריד ודניאל אלישע נופלים 'ביד השם'

חיבור מסקרן יוצא לאוויר העולם. "ביד השם" דואט חדש ליוסי פריד ודניאל אלישע, שיר חדש ומרגש אותו הלחין יוסי פריד, כשעל העיבוד וההפקה המוזיקלית אמון מוישי כהנא.

להאזנה ←