- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

שמוליק ישורון ומשה לאופר מבקשים: רצה

שמוליק ישורון - יהי חסדך

אחרי הפריצה עם סינגל הבכורה 'יהי חסדך' שחצה מגזרים ונחל הצלחה, שמוליק ישורון מפתיע עם הסינגל השני 'רצה'. מאחורי הלחן עומד שמוליק בעצמו, מאחורי העיבוד משה לאופר הענק ומאחורי המיקסים אלי לשינסקי האגדי. השיר נכתב באווירת החגים שעברו עלינו בתפילה שהקב"ה ישמע את תפילותנו.

שמוליק ישורון הוא בוגר מכון ת"א לחזנות בניהולו של החזן העולמי נפתלי הרשטיק, שבימים אלו נמצא תחת חסותו של המפיק ליאור גבאי שמשמש כאמרגנו בארה"ב. במקביל הוא עובד על אלבום הבכורה יחד עם המעבדים משה לאופר הותיק לצד אלי אוסדון ויוסי גרינבויים הצעירים והמוכשרים.

"האלבום יהיה מאד מגוון, יהיה שם סגנון חסידי, ישראלי, פופ, סול, בלוז ורוק. אני מאד רב-גוני בשירה ובסגנון שלי, בגלל זה אני גם עובד עם כמה מעבדים. לכל מעבד יש הסגנון שיותר מתאים. אני לא רואה את עצמי רק כזמר חסידי בדיוק כמו שאני לא רואה את עצמי רק כחזן, אני רואה את עצמי משלב כמה סגנונות שבסוף יוצרים את ה"אני" המוסיקאלי שלי ואת הייחודיות שלי ורוצה לגעת בכולם"- אומר שמוליק ישורון.

לחצו PLAY להאזנה לשיר[audio:https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2011/11/yeshurun-retze.mp3|titles=שמוליק ישורון – רצה]