מקהלת הייצוג של גבעת שמואל משיקה אלבום בכורה: פרחי ישראל – "נעשה ונצליח" - חסידיניוז

מקהלת הייצוג של גבעת שמואל משיקה אלבום בכורה: פרחי ישראל – "נעשה ונצליח"

מאת: מערכת חסידיניוז | כ״ז בטבת ה׳תש״ע (13/01/10) 12:10 | אלבומים חדשים | הדפס הדפס

פרחי ישראל - נעשה ונצליח

מקהלת הילדים "פרחי ישראל" משיקה את אלבום הבכורה "נעשה ונצליח". באלבום קובצו יחדיו שירים ישראליים לצד שירי קודש ונשמה בעיבודים חדשניים ובלחנים מקוריים. רפרטואר השירים הרבגוני שואף לייצג את מרקם התרבות הישראלית על שלל מרכיביה "עם הפנים לכלל ישראל". מפיקי האלבום מבקשים להעביר בו מסר של חיזוק ואמונה לשלום ואחדות.

25 כישרונות צעירים מונה המקהלה הייחודית בגבעת שמואל. הילדים, בגילאי 7-14 נבחרו בקפידה רבה, הם נפגשים בכל שבוע לחזרות ולימוד יסודות השירה היהודית והעברית. מאיר גבאי מנצח הלהקה וארנון גולדברג מנהלה האומנותי, שניהם בוגרי להקת הרבנות הצבאית, מובילים את חבורת הילדים הצעירים אל מסע מרגש בתוככי תרבות המוסיקה היהודית, בנבכי ערכי השירה העברית ובניגונים חסידיים מרוממים.

הרפרטואר של פרחי ישראל מגוון ועשיר למדי ומתאים את עצמו לכל סגנון ולכל קהילה ואירוע. שירי הילדים מבוססים על מיטב השירים העבריים והחסידיים ומלווים בעיבודים חדשים כמו גם בהפקות מקוריות. כעת, משצברה המקהלה ניסיון, הוכנסה לאולפן כדי להקליט את אלבום הבכורה.

13 שירים באלבום, בהם שירים מוכרים בעיבודים חדשניים לצד שירים בלחנים חדשים של מאיר גבאי. חידוש מרענן באלבום הוא ביצוע מעניין לשירו של שולי רנד אייכה, ואת רק תפילה שזכה לעדנה מחודשת בעקבות ביצועו של אברהם פריד לשיר. באלבום מתארח גם סא"ל שי אברמסון – החזן הראשי לצה"ל. את השיר ניגונו של רועה, לזכרו של גיבור ישראל רס"ן רועי קליין הי"ד תושב עלי בבנימין, שמסר נפשו בעוז ובגבורה בהגנה על ארץ ישראל ועל חייליו במלחמת לבנון השניה, כתב והלחין מאיר גבאי ביום נופלו.

לחצו PLAY להאזנה לשיר 'אייכה' מתוך האלבום
[audio:https://www.chasidinews.com/audio/pyisrael-ayeka.mp3]

לחצו PLAY לצפייה בכתבה על מופע ההשקה של האלבום במוצ"ש האחרון

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים ממוצע: 3.00
Loading...

תגיות: , , ,


השאר תגובה

תוכן תגובה