- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

מישל פרדס חוזר לקראת אלבום שני: שיר ציון

מישל פרדס - שיר ציון

מישל פרדס משיק בקרוב אלבום שני בעיבודיו של אבי סינגולדה. מישל פרדס שגם מפיק, מקפיד לעבוד עם "טובי המוזיקאים בארץ הקודש" כך לדבריו. 'היכל הנגינה קרוב להיכל התפילה', אסור להתפשר, צריך להביא את הטופ". פרדס, איש עסקים חובק עולם, קופץ לישראל בכל הפוגה אפשריות ומקליט שירים שהופכים לאלבומים.

שיר ציון הוא סינגל ראשון מתוך אלבום שני ומלא חן הצפוי להיות מושק בעוד כשלשה חודשים. השיר נושא בחובו אופטימיות יהודית בנדיבות, המביאה עמה משב רוח מרענן לשדה המוסיקה היהודית בישראל. האזנה לרצועות החדשות מגלה כי פרדס עבר כברת דרך משמעותית הן ברמת ההפקה והן במורכבות הלחן. מי שפיקח על היצירה ועיבד גם את האלבום השני, הוא אומן הגיטרה הישראלי, אבי סינגולדה. "סינגולדה, באמת גיטריסט גאון…", מחמיא פרדס, "אלוקים נתן לו מתנה גדולה". העבודה עם סינגולדה לימדה אותו מהו מקצוען, " אבי 'היפר' וגדוש בחוש הומור וכישרון ללא הגבלה, אני מקווה שהחיבור הטוב שנוצר בינינו יצור שביל לליבות המאזינים".

עד לפני מספר שנים הופיע פרדס כזמר משמח עם להקה חסידית צנועה בחתונות ובשמחות יהודיות באירופה. את תחום המוסיקה הוא למד ברצינות באקדמיה למוסיקה בבריסל. "להלחין מוסיקה זאת עבודה רוחנית" הוא מסביר, "החלק הכי קרוב אצלי לאלוקים. נשמתי צריכה לשיר כדי להתקיים ולצבוע את ליבי, המוסיקה שאני מלחין גורמת לי לחוש טוב".

גוון קולו, צורת השירה וסגנונו המוסיקלי הייחודי של פרדס מספקים חוויה מרוממת ומאפשרים להתחבר לפסוקים, להבין אותם ולחשוב על המילים המושרות.

לחצו PLAY להאזנה לשיר[audio:https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2011/11/MichelPardes-ShirTziyon.mp3|titles=מישל פרדס – שיר ציון]