- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

חלומות שמתגשמים: מוטי חלומותי – מחזמר לחנוכה

מוטי חלומותי - הקאסט

חנוכה מספק למשפחות רבות הזדמנות ל"קצת תרבות", הנה ההצעה שלנו לימי החנוכה הקרובים ההצגה 'מוטי חלומותי'. מסע חלומותיו של מוטי וחוויותיו המשעשעות עם ידידו התיש, בעיירה צבעונית בה חיוך מהשמיים "השמייכל פן היימל" מאיר לכל יהודי באשר הוא, וסולל את הדרך אל החלום הגדול: ארץ ישראל…

'מוטי חלומותי' היא הצגת בידור מעולה, משובחת וגדושה בחוויה, חינוכית, ערכית ואף מצחיקה. בחנוכה הקרוב יוכל כל הורה שחפץ בתרבות נקייה וחיובית, כתשובת נגד למופעים, פסטיבלים ופסטיגלים שאין רוח חכמים נוחה מהם, לשלוח את ילדיו לצפות בקומדיה מוסיקלית משעשעת על חיי העיירה היהודית, בהפקה עשירה, במגוון גדול ומקורי של תלבושות, תפאורה ועיבודים מוסיקליים.

את ההפקה מנהלת איילת ריפס שרקחה את הקומדיה המצחיקה והמחכימה בהצגה עם תריסר שחקנים. בתפקידים הראשיים: נתי רביץ, חנן לדרמן, גיל קפטן ואברי ארבל. על מלאכת הבימוי והכוריאוגרפיה מנצח קלוד דדיה, המוסיקה מקורית, פרי יצירתו של משה חבקין, התפאורה של ג'ק רובינס. ההצגה זכתה לאישור רבנים ומחנכים. 'מוטי חלומותי' מעניק חוויה נהדרת לכל המשפחה ולכל הגילאים.

המחזמר רצוף בשירים וריקודים לאורך העלילה המשלבת בין שמחה רגש והומור. את מוטי, התיש, פייסי, הקצב ושאר אנשי העיירה הצבעוניים ניתן יהיה לראות בחנוכה הקרוב בע"ה, על במות שונות ברחבי הארץ – בבת-ים, פתח תקווה, יד בנימין, בני ברק, אלעד, צפת, עמנואל.

אירועים בולטים: בת ים: היכל התרבות, (28/12) ב 10:30, ההצגה מסובסדת ע"י מחלקת תרבות תורנית עיריית בת ים ומחיר הכרטיס יהיה 20 ₪. ירושלים, תיאטרון ירושלים (25/12) ב 9:45 12:30.