- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

קן ברג'ס עם סינגל חדש מתוך יצירת מופת מוסיקלית • להאזנה

ארבע שנים חלפו מאז יצא אלבומו האחרון של קן ברג'ס. בימים אלו משלים ברג'ס את עבודתו על האלבום הרביעי בסדרת אלבומי המוסיקה היהודית. ברג'ס שחתום הן על כתיבת המילים והן על הלחנים והעיבודים, מוציא תחת ידו יצירה מוסיקלית של ממש.

הסינגל החדש שמשוחרר בימים אלו לתחנות הרדיו מהווה הצצה לאחד האלבומים המושקעים שנראו במוסיקה היהודית. למעלה משנתיים של עבודה אינטנסיבית הולידה יצירת מופת מוסיקלית בדמות אלבום מיוחד, הנושא בתוכו תשעה שירים, השזורים זה בזה בקטעי מעבר מוסיקליים המחברים, הן ברמת התוכן והן מבחינה מוסיקלית, בין שיר אחד לשני. בשיריו, מבטא ברג'ס תובנות שרכש לאורך כל חייו דרך אירועים ודמויות.

שומעי דבר, שכבר האזינו לקטעים מתוך האלבום, מבטיחים שמדובר באחד האלבומים האיכותיים שנשמעו במוסיקה היהודית בשנים האחרונות.

השיר החדש, LOOK AT IT NOW (ובתרגום חופשי: תסתכלו למציאות בעיניים), המהווה חלק מהקונספט שנגלה רק לאחר שמיעת האלבום בשלמותו, מקונן על כך שבמשך אלפי שנות היסטוריה יהודית שום דבר לא השתנה, הנבואות נותרו בעינם, מנת הסבל מעולם לא תמה, והשחיתות מעולם לא פסה מן העולם. השיר מסתיים במילות הנבואה האחרונה של אחרון הנביאים, מלאכי: "הנה אנוכי שולח לכם את אליה הנביא לפני בוא יום ה' הגדול והנורא".

בשבועות הקרובים ייצא לאור האלבום החדש שיופץ בחנויות המוסיקה המובחרות.

לחצו PLAY להאזנה לשיר
[audio:https://www.chasidinews.com/audio/burgess-lookatitnow.mp3]

קן ברג'ס