- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

עמ"י מחבק את אבא יחד עם עשרות זמרים – גלריה

לפני שלושה חודשים, כאשר סיפר שדרן הרדיו החרדי עמי מימון, על המבצע לכבודו של אבא אותו הוא יוזם, כולם הרימו גבה, חלקם לא ידעו איך 'לאכול' את הדבר. אך ככל שהזמן עבר כולם העדיפו להוריד בחזרה את הגבה למקומה הטיבעי, ולנסות לשדר עסקים כרגיל. הם הבינו שכדאי להם מהר להצטרף למיזם, כי הרכבת מתחילה לנסוע.

אכן בשבועיים האחרונים, עשרים זמרים, מהגדולים בארץ הקליטו שירים על 'אבא'. החל מיניב בן משיח ועד שאול חיון, אבי בן ישראל, ואפילו עמי מימון בעצמו הקליטו שיר לאבא.

אתמול, במוצש"ק חנוכה נורתה יריית הפתיחה, דלתות הזכוכית של אולמי לבונה בבת-ים נפתחו, אלף וחמש מאות איש התישבו סביב השולחנות. בדיוק כמו בחול המועד כך גם בחנוכה, חציו לכם וחציו לה'. החצי הראשון של הערב עסק במבצע הגדול של כתיבת חידושי התורה לאברכי העיר בת-ים, מבצע שיצא מבית מדרשו של מוטי בוסקילה עורך 'השבוע בחולון בת-ים וראשון לציון', מבית קו עיתונות דתית.

למעמד הכתרת החיבור הזוכה הגיע הגאון הגדול הרב יצחק יוסף והגאון הרב אליהו בר שלום. דקות ספורות לאחר הענקת הפרסים, כאלף שבע מאות וחמישים דולר, עבר המיקרופון למהפכן התקשורתי, איש החידודון, עמי מימון, שסחף עם עשרות הזמרים את הקהל לערב שבוודאי ירשם בדפי היסטורית המוזיקה הדתית.

גלריית תמונות, צילומים: ויקטור מזוז.